Gå til innhold
Hundesonen.no

Olav og Odin sin side


olavxxx

Recommended Posts

Synes layouten var fin jeg! Litt annerledes en det alle andre her på sonen har.

Begynte å lure litt på språket ditt da, når jeg så på siden din, men når jeg gikk tilbake å så:

Jeg har ikke laget innholdet enda, bare layouten

Var du tilgitt :D

Men jeg er enig med det Djervekvinnnen sier om overskrift... Setter liksom prikken over i`en :icon_clapping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for feedback folkens.

Jeg har ikke fått gjort så mye i dag, da jeg kom hjem til noe kjekke saker.

(hund med diarè! (på ulakkert stuegulv))

Jeg merker FireFox er mer vill på cachen enn IE og jeg har omdøpt/etc. så, for å se updates, må de med FireFox tømme cache, eller gå inn via:

DENNE LENKEN

Ang overskrift: tja, jeg bør vel ha det.

Som dere ser, holder jeg på med shoutbox der nede.. Det er en slags chatte-gjestebok.

Jeg har den fungerende, men problemet er at jeg ikke har plass til å vise innleggene.

ergo. må jeg nok lage til en utvekst på høyre siden.

Ja, jeg skal endre fargene på de input'ene :icon_clapping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns sidene kanskje blir litt tettpakket. Er bildene ment å være thumbs som linker til større versjoner? Hadde vært fint å se Odin litt tydligere :P

Ellers er det et morsomt design ;) Kan ikke se noe grønt noe sted heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er mørke grønn ikke bare jeg som sier det :P

Det er det som er så :wallbash: med webdesign. Du vet aldri helt hva folk ser i den andre enden. F.eks ser alt mye gulere ut på den stasjonære pc'en min enn på laptopen som gir ting et mer rødlig skjær.

Kan tenke meg at bakgrunnsfargen som ser mørkebrun ut på min skjerm (skal gå med på at det kan være et snev av oliven der) ville ha sett grønnere ut på den stasjonære pc'en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen folkens :-)

Ang Grønn og Ikke Grønn, er det som nevnt ovenfor med skjerm å gjøre. Det er selvsagt grønn i fargen, da fargene er laget av RGB (Red Green Blue).

Dog, er den mer på gulsiden, enn grønn!

Ta gjerne printscreen av layout, lim inn i photoshop, så tar dere colorpicker og da vil dere se den ligger på gulsiden av grønnspekteret.

Om dere tar på "Web colors only", vil dere se den ligger mer på gul enn grønn og da vil den hoppe bort på noe som ligner på gull.

Forøvrig, ser den anderledes ut på laptop'en jeg sitter på nå (her ser den grønn ut, om jeg ser i "feil" vinkel.

Forøvrig ser også det gråe og hvite litt rosa ut her, som på alle billige flatskjermer.

Jeg har ikke sjekket det på de proffe skjermen jeg har her, men det er CRT skjerm jeg har hjemme (stor og tung 19" skjerm).

Jeg har også dyrt skjermkort..

Ja, man kan skimte grønnfarge i fargen, men jeg mener det er brun med grønt i.

Forøvrig, synest jeg den passer fint med forgrunnsfargen, da man må ha kontraster for å fremheve innholdet.

Ps. tar gjerne imot kritikk/forslag, etc.

Tittel på toppen tror jeg det ikke blir, men kanskje på siden elns. Vil ikke ha A4 design.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte å gå vekk fra shoutbox, når den ble ferdig.

Går heller utelukkende for gjestebok.

Må style input's ja, samt jeg skal endre litt på css'en til output også.

Opprettet også lenker på bildene..

Har ikke så veldig mye mer planer for siden, da utenom "tittel", som jeg ikke vet om jeg vil ha på toppen.. kanskje på venstresiden eller høyresiden.. må prøve meg litt i photoshop før jeg ser hvor den passer.

tror toppen blir litt tradisjonellt og derfor bryter med det jeg prøver å få til her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...