~Marlene~ Skrevet 9. April 2006 Rapporter Skrevet 9. April 2006 jeg skjønner ikke så mye av dreamweaver og det hadde vært supert om noen som hadde dette kunne legge meg til på msn og forklare noen som gidder ? pliiiis [email protected] er adressen
olavxxx Skrevet 10. April 2006 Rapporter Skrevet 10. April 2006 Hei, Jeg kan sende deg et dokument senere i dag. Det er en hjelpefil (CHM), som handler om design i dreamweaver. Den tar for seg layout, gjennomføring, etc. (også planleggingsfasen).
Tine Skrevet 10. April 2006 Rapporter Skrevet 10. April 2006 Var det den du sendte meg? for den var ikke noe særligt... Ganske smått og lese da og ikke kunne du zoome heller
tuppetroll Skrevet 10. April 2006 Rapporter Skrevet 10. April 2006 Har du lyst til å sende den til meg også? Skjønner ingenting av DW jeg - dusteprogram
Havana Skrevet 10. April 2006 Rapporter Skrevet 10. April 2006 Hei, Jeg kan sende deg et dokument senere i dag. Det er en hjelpefil (CHM), som handler om design i dreamweaver. Den tar for seg layout, gjennomføring, etc. (også planleggingsfasen). Kanskje du like gjerne kunne legge den ut som klistret på forumet?
bitteliten Skrevet 12. April 2006 Rapporter Skrevet 12. April 2006 jeg skjønner ikke så mye av dreamweaver og det hadde vært supert om noen som hadde dette kunne legge meg til på msn og forklare noen som gidder ? pliiiis [email protected] er adressen Her er en link om hvordan du bruker bl.a. dm og andre design-programmer. Den er på svensk. http://webdesignskolan.se/
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar