Tine Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Ja det hadde vært kjempe fint da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yuna Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 14 mai passer her også!! men hvor var det vi skulle, hvilken strand lissm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Ja 14 funker faktisk for meg også! (utrolig nok!) Så jeg er med på grilling og tur Vi kan jo ta hellestøe? der er det "godtatt" å ha løse hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabalder Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Vi kan jo ta hellestøe? der er det "godtatt" å ha løse hunder! Hellestøe høres bra ut, så får hundene løpt i fra seg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audhild Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 14 mai passer for meg også ;) WEEE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anettex Skrevet 25. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2006 jeg vill også på hellestø!! knall flott strand!! uuuufff nå fikk jeg greie på at jeg skal i konfirmasjon!!!! akkuratt den helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 5. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2006 14 mai passer for meg og!!! (iallefall 90%sikker) Blir det noe av det? Kl? Grilling på stranden da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anettex Skrevet 7. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2006 14 mai kan jeg! heldigvis! hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 8. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2006 Ja grilling er gøy! Det er jeg med på! Kl 13? så får vi med oss solen (om den er der ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 8. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2006 Er det denne helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 9. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2006 Hmm om jeg skal være med må jeg jo ha en plass og sove da B) ja det må jo bli denne helgen da?! Men jeg aner jo ikke hvor denne stranda er da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anettex Skrevet 10. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2006 hihi silje kunne jeg sittet på med deg? bor rett oppfårr riksvei 44.. klokken 13 hørtes bra ut for meg.. TAZ: Ja det er på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2006 Jeg har hele tiden tenkt at det er på lørdag og oppdaget nå at det er på søndag. Jeg kan ikke da, synd hadde gledet meg, men dere får ha en fin tur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabalder Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Nå har jeg klart å rote med datoen, må desverre jobbe i morgen Hadde gledet meg til å grille på stranden. Dere får kose dere og ta litt bilder så vi får se hvordan dere hadde det. Håper ikke det blir lenge til neste gang sånn at jeg også får vært med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 14. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2006 Jeg kunne ikke komme alikevel fordi skyssen min ble avlyst Dumme Dina :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 14. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2006 Jeg var ganske så alene på tur jeg Men vi koste oss nå vi 5 hvertfall (det vil si jeg og 4 hunder ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audhild Skrevet 15. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2006 Stakkar Silje Godt du koste deg alene da! Jeg hadde tenkt å komme, men av en eller annen grunn så var jeg litt dårlig Hm, lurer på hva jeg gjorde lørdagskveld Men skal prøve å komme neste gang! skal absolutt ikke ut på noe dagen før B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 15. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2006 Jeg var ganske så alene på tur jeg Men vi koste oss nå vi 5 hvertfall (det vil si jeg og 4 hunder ) Hvilke hunder var det da? Trodde du bare hadde to jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 15. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2006 Hvilke hunder var det da? Trodde du bare hadde to jeg Jeg hadde med meg Tiny og Nemi i tillegg til Mala og Enya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar