Jeampi Skrevet 7. April 2006 Rapporter Skrevet 7. April 2006 Nå er det en stund siden jeg har "reklamert" for siden vår så det er på tide igjen Er kommet masse nye bilder siden sist og litt nytt her og der Kom gjerne med kritikk! http://home.no/pompitofina
Tine Skrevet 7. April 2006 Rapporter Skrevet 7. April 2006 herlig side da og mye gøy og lese kosa meg
Havana Skrevet 8. April 2006 Rapporter Skrevet 8. April 2006 Kjempekoselig side! Noen av bildene dine var utrolig flotte, særlig portrettene av Pito ute i naturen. Fotogen jente du har. Også blir jeg så glad når jeg ser småhunder som får være med ut i naturen og som får være aktive Savner meny på sidene så man slipper å gå tilbake til forsiden hele tiden. Ellers syns jeg det er fint at sidene er så enkle.
Jeampi Skrevet 8. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2006 Heisann! Takk skal du ha! Ja hun er veldig lett å ta bilder av for hun vet å posere Hvor ønsker du meny? Jeg skjønte ikke helt så du må forklare litt nærmere
Hilde90 Skrevet 8. April 2006 Rapporter Skrevet 8. April 2006 Herlig side Pito er så nydelig på bildene
Havana Skrevet 8. April 2006 Rapporter Skrevet 8. April 2006 Hvor ønsker du meny? Jeg skjønte ikke helt så du må forklare litt nærmere På alle sidene, enten i margen eller som en linje øverst. Da blir det greiere å navigere rundt på nettstedet.
Jeampi Skrevet 8. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2006 men når du f.eks er på bilder skal jeg ha helt samme meny der på alle sidene som det er på fremsiden? jeg tror jeg skjønner hva du mener men det er veldig vanskelig å få til på home..
Basse Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 Pen side Pito er så utrolig hærlig! Du er ordentlig flink til å ta bilder! Savner også en meny på siden din, i alle fall på hovedsidene, kanskje ikke nødvendigvis inne på alle bildesidene
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar