Jump to content
Hundesonen.no

SRHK Oppdal

MarieR

Recommended Posts

www.kulesider.net

Påmelding åpnet til utstillingen på oppdal den 24. juni, om flere enn med stiller der.

jeg ser an resutlatet på sunndalsøra, stiller ikke om resultatet der ikke blir bedre enn forrige gang (gult) men siden jeg har hytte på oppdal, så kommer jeg og ask til å være der :)

Guest Christine

Jepp, du blir med, enten du vil eller ikke ;):)

YESS!!!

Pappa vil at jeg og dyret skal være med på MASSE utstillinger fremover nå..Ble litt sjokka over resultatet...

Det pappa sa var at de kunne kjøre oppover med Milo denne dagen,m så jeg kanskje kunne stille han(om det var åpent for ES'er:p)

Leon skal stille i valpeshow der ja :) Men er det noen som vet adresse til Oppdal hundeklubb?

Har meldt til SRHK på lørdag var det vel, og tenkte å melde til OHK på søndag da men finner ikke info noen steder :)

www,kulesider.net sjekk om setter kan stille, jeg får aldri plasert den i gruppe :) har kommet fram til at det enten må være 6/4 eller 9..stemmer? :)

Er ikke settere stående fuglehunder? Altså gruppe 7, eller tar jeg heeelt feil? :S

Skjønner ikke helt annonsen jeg. Det står:

Gruppe 9:

Cavalier King Charles Spaniel, Fransk Bulldog, Kromfohrländer, Tibetansk Terrier: Hanne Laine Jensen, Danmark.

Vil det si at det bare er de rasene, eller?

Gruppe 9:

Cavalier King Charles Spaniel, Fransk Bulldog, Kromfohrländer, Tibetansk Terrier: Hanne Laine Jensen, Danmark.

om det er alt som står, om det ikke står "øvrige" og et dommernavn er nok det alle rasene i den gruppen som får stille ja.

Gruppe 9:

Det er så få raser i den gruppa pga at Miniatyrhundklubben arrangerer utstilling i Hamar samme helga. :)

• 3 weeks later...

altså..nå er vi påmeldt, men jeg finner ikke innbetalingsinfo noe sted! må lisom betale også da, eller er det gratis? :) noen som vet? kulesider har ikke betalingsinfoen hvertfall. *lete fram det siste hundesport*

EDIT: jeg fant jeg fant :P sjekker hundesport først neste gang jeg ;)

altså..nå er vi påmeldt, men jeg finner ikke innbetalingsinfo noe sted! må lisom betale også da, eller er det gratis? :P noen som vet? kulesider har ikke betalingsinfoen hvertfall. *lete fram det siste hundesport*

EDIT: jeg fant jeg fant :) sjekker hundesport først neste gang jeg ;)

Jeg har ikke hundesport jeg :P (enda) Må gjerne legge ut betalingsinfo til både SRHK og Oppdal hundeklubb altså :P Leon stiller til valpeshow begge dagene. Han er meldt da, men jeg har heller ingen betalingsinfo...

surnadal og rindal lørdag 24.juni: bankgiro: 4040.55.65856 Postbank:0530.26.12406

oppdal hundeklubb: bankgiro: 4266.38.73509 Postbank: 0530.20.07995

Om man vil stille begge dagene, betaler man inn til begge kontoene da eller? er jo bar en påmelding til denne utstillingen på kulesider.net på bekreftelsen er han påmeldt til SRHK`s utstillling, men ikke oppdal..

surnadal og rindal lørdag 24.juni: bankgiro: 4040.55.65856 Postbank:0530.26.12406

oppdal hundeklubb: bankgiro: 4266.38.73509 Postbank: 0530.20.07995

Om man vil stille begge dagene, betaler man inn til begge kontoene da eller? er jo bar en påmelding til denne utstillingen på kulesider.net på bekreftelsen er han påmeldt til SRHK`s utstillling, men ikke oppdal..

Ettersom det er en klubb som arrangerer pr. dag må du nok sende én påmelding til hver av klubbene, ettersom de arrangerer hver for seg... Og du må betale til de respektive klubbenes kontonummer ja :)

Takk for svar :P

Jeg meldte på til SRHK over kulesider.net, og fant en link en eller annen plass til oppdal hundeklubb. Derfra sendte jeg bare mail med påmelding. Kunne jo selvsagt mailet etter kontonr, men vel... latskapen lenge leve hehe :D

• 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...