Caroline Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Så skjønn! Elsker når de har ett blått og ett brunt øye *smelt* Hvilken oppdretter er hun fra? Hun er veldig lik en valp i et kull jeg forhørte meg litt om, og det kan stemme med alderen og at hun er fra trøndelag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 22. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Så skjønn! Elsker når de har ett blått og ett brunt øye *smelt* Hvilken oppdretter er hun fra? Hun er veldig lik en valp i et kull jeg forhørte meg litt om, og det kan stemme med alderen og at hun er fra trøndelag... Oppdretteren heter Canningens og er fra Lysøysundet utenfor Trondheim. Har de som har den andre valpen hjemmeside? Nå ble jeg nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 26. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2006 Digger kali da det er et utseende man fort forelsker seg i Ganske tøffe tegninger når hunden er alv hvit og svart i ansiktet, og i tillegg det lyse øyet... fine bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2006 Hallo Synne. Har ikke sett bilder av Kali før men Maiken sa at du var her på hunde sonen Synest at jeg hadde sett deg før her da Hilsen Marie & Blondie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 7. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. April 2006 Forrige helg var Kali og jeg på en lang tur på 4 timer. Trente litt og møtte flere hunder, blandt annet en løs cavalier. Kali ser noe morsomt Pinnegal! *forsetter* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 7. April 2006 Rapporter Share Skrevet 7. April 2006 SÅ fin hun er.. Dere er heldige som ikke har våt snø å traske dere igjennom.. Så ut som en fin tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 7. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. April 2006 Skummel Kali Trente litt hopp I lufta Gravoman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 7. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. April 2006 Dette kom jeg hjem til, sovegrisen mitt på bordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 7. April 2006 Rapporter Share Skrevet 7. April 2006 skjønne bilder bedagelig katte pen den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 7. April 2006 Rapporter Share Skrevet 7. April 2006 Så fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 8. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Takk takk Typisk at det begynte å snø igjen i dag <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Fine bilder Kali er søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Tøffingen. Kjempefine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 For ei nydelig å spretten jente . Liker fargene hennes veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 peeene jenten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Fine Kali. Kule bilder av hun og pinnen, så litt crazy ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Utrolig fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Kali er utrolig vakker Ser hun koser seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 11. April 2006 Rapporter Share Skrevet 11. April 2006 Pene bilder av jenta di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 12. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2006 Det er en stund siden jeg har lagt inn bilder nå, så her kommer ett bildespam fra oss. Vi gikk en utrolig fin tur i dag, 27 grader ute.. helt herlig Gladhunden Innkalling Sommeren er kommet Snuse litt Drakamp! (skjekk blikket.. hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 12. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2006 ser litt oppslukt ut Approtering m/ hopp Se hva jeg haar Ligge dø Pinnemania En blanding av å ligge dø og hjemme hodet i labbene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 12. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2006 Rull rundt Dådyr blikket Mer pinne "Nå er jeg lei alle disse triksegreiene" Litt posering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 12. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2006 Er så glad jeg har en hund som legger seg ned hver gang det kommer en sykkel. Før var forferdelig å gjete etter sykkelen, men nå roser jeg masse hver gang hun legger seg ned av seg selv Sånn det var bildespammen for i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 13. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2006 Kjempemange fine bilder! Bra at hun legger seg ned i steden for å gjete syklene! Det har du grunn til å være stolt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 13. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2006 Jeg var heldig der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar