Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Ålesund?

Recommended Posts

Skrevet

er ledig hele påska... har flytta hjemm nå:)

eneste er at jeg har tenkt å reise til olsvika på agility da:)

Skrevet

er ledig hele påska... har flytta hjemm nå:)

eneste er at jeg har tenkt å reise til olsvika på agility da:)

Trener du også agility? :) Vi er på agilitytrening i olsvika mandager og onsdager ;)

Skrevet

opprykk til kl 2 i hopp no:)

lure på å fa lagd til ei lita treningsbane i sykkylven

Å,så bra da!Vi har enda ikke debutert i offisiell agilitykonkurranse,har kun deltatt i uoffisiell klubbkonkurranse..men vi har bare trent siden oktober da så..

Treningsbane i Sykkylven høres bra ut!men det er dyrt med hinder da..Vet du om det er noen interesse for agility der inne eller?

Skrevet

trur her er mange egentli... hadde bane her før

EDIT: sorry dialekt :)

Burde fått til ei bane ja!Jeg er jo ofte hjemme i Sykkylven,så det hadde jo vært kjekt om der var ei agilitybane! :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Ble det noe treff på dere?

Er det noen av dere i Ålesundsområdet som har eller venter valp, forresten? Vi kjenner "bare" voksne hunder, og skulle gjerne blitt kjent med en krabat som valpen kan leke med et par ganger. (Hundeklubben starter ikke nytt kurs før knøttet vårt ikke er så knøttete lenger.)

Skrevet

Jeg bor like utenfor Ålesund og venter valp nå om tre uker, jeg vil gjerne at valpen skal møte andre.. Vil også vere med om noen skal ha et treff senere foreksempel i mai? om noen vil da..

Skrevet

Jeg er vel en oldis sammenlignet med dere, med mine 31 år... Men hunden min er ung og sprek, da! Bare seks uker gammel i dag, og fremdeles svensk.

Vi bor i sentrum av Ålesund. Tar dere turen inn fra "distriktene" i løpet av (for-)sommeren, send meg gjerne en PM om dere vil møtes med valpene.

• 5 months later...
Skrevet

Heihei!

Lurte på om noen kanskje ville vere med på et treff?? Har liksom aldri blitt noe av, som jeg har vert med på. Jeg og Bono vil veldi gjerne treffe andre og trene og leke litt. Er det noen som kanskje vil vere med?

Vi ka ikke før etter 1 nov. da fjerner vi stinga, men etter det er vi ledige, så å si hver dag. Noen som har lyst?? :)

• 5 weeks later...
Skrevet

Jo det kan i godt.. helst i en helg da.. En lørdag kanskje?? Har avtalt med Renate (kleklemmem her på sonene, tror jeg) at vi skal møtes en dag, men har ikke bestemt dag da.. så kanskje hun også vil.. Er det andre som har lyst å vre med??

Skrevet

Nei.. jeg vet ikke hvor vi kan vere.. er ikke så altfor kjent i byen.. kan liksom bare veien til skolen og hjem igjen :D men skal vi si en helg da??? hvilken dato er det folk vil da??

Skrevet

Altså 2 des??? Bor langt vekk jeg.. hehe.. men kommer med hurtigbåten.. derfra kan nå jeg ta bussen da, visst det er nødvendig.. hvilket kl passer best for folk da??

Skrevet

Jeg henger meg gjerne på som Jeanette sa oppafor her en plass:p hehe

Jeg kan alle dager framover, og neste Lørdag passer bra for meg..

Klokkeslettet bør kanskje ikke være for seint på dagen, for det blir veldig fort mørkt på denne årstiden.. hehe..

Men jeg vet ikke jeg..:)

Tar med meg ei venninne å hunden hennes jeg, så blir vi litt flere..:)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...