Gå til innhold
Hundesonen.no

Chinese Crested


steinar
 Share

Recommended Posts

  • 7 months later...

Helt forelsket altså :(

Har sinnsykt lyst på en naken CC. Da skulle jeg har brukt den til Ag, tur og masse kos.

Hvordan gjør dere som eier CC med kviser? Jeg har skjønt at dette kan være ett problem, sliter deres hunder med det?

Hva sier dommer på utstilling om kviser?

Jeg har også lest at genet som gjør hunden naken kan gi mangel på tenner. Er det mange tenner som mangler evt hvilke? og hvor mange hunder har dette problemet, avles det på de med tannmangel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Drar opp denne tråden.

Har pr dags dato en herlig ccpp på 5 mnd vimsende rundt oss. Luigi er en rolig valp, som tar det meste på strak arm. Vi koser oss glugg ihjel.

Vi skal også ha en cc (nakenvarianten) iløpet av de neste årene :)

Shandor's Joking Jackaroo 'Luigi' forsyner seg av havets delikatesser :)

post-6077-0-84395000-1314107213_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Er det noen CC-oppdrettere som er verdt å se på nå om dagen, både i Norge og utlandet? Har veldig lyst på en CC som maskot en dag. Drømmer litt om begge variantene, men må si at PPen frister mest, selv om jeg elsker de nakne 80-talls CCene også :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen CC-oppdrettere som er verdt å se på nå om dagen, både i Norge og utlandet? Har veldig lyst på en CC som maskot en dag. Drømmer litt om begge variantene, men må si at PPen frister mest, selv om jeg elsker de nakne 80-talls CCene også :wub:

Ramset opp en del seriøse i en annen tråd om cc nettopp, vet ikke om du får den opp i søk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...