Gå til innhold
Hundesonen.no

Dobermannen Hera


Djervekvinnen

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle lage et nytt emne her og legge inn noen nye bilder av voffsen min. Hera er (for de som ikke vet) en 2,5 år gammel dobermann jente, som er født ved Ålesund, og bor nå hos meg og min samboer. Hun er søt, snill og grei! Vår første hund, og vi er meget fornøyd med hunden. :) Bestevennen hennes er Buster, som dere sikkert har sett mange turbilder av oss. Vi drar ofte på turer sammen!

Her er noen bilder. Er det noen spørsmål, ikke nøl med å spørre! ;)

heracutie.jpg

harecutout.jpg

Men Hera går ikke rundt å kun være søt.. Hun kan også være ganske kul! B)

heracaps.jpg

heracaps2.jpg

Og her sammen med veninnen hennes Troya. (til venstre)

troyahera.gif

kanskje fler bilder kommer etterhvert..

Ok ett til..

Ifang.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Legger ut noen treningsbilder av oss. Vi går ikke bare turer i skog og mark, men hun er ganske flink på mange andre områder også. ;)

Øyenkontakten er bra!

trening.jpg

Så kan hun sitte å vente mens vi går et stykke avgårde, og så komme når vi roper. :icon_clapping:

trening3.jpg

Og så flink å gå fot og ha kontakt! :D

trening4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle for hyggelige tilbakemeldinger! Hera hilser til alle og sier tusen takK! :P

Kiara: ja hadde vært arti å møttes! Ja Hera tror jeg er ganske grei med valper. Har ikke hatt henne med så mange små valper, men små hunder er hun forsiktig med (på hennes vis ;) ). Men så har jeg jo henne i bånd så ser man jo hvordan hun er :P Så bare si ifra om du er i nærheten, så kan vi finne på noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...