Jane Skrevet 6. April 2006 Rapporter Skrevet 6. April 2006 Sara er min vakre følgesvenn som blir 2 år i august, kommer fra Boxerdalen Kennel og bor nå i Moss sammen med meg. Jeg fikk Sara når hun var 7 uker og har hatt henne med meg hvor hen jeg er. Vi driver med konkurranse lydighet og er medlem av Hundeskolen Østfold.
Jane Skrevet 6. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2006 Får ikke helt til med de bildene , men prøver
Marthe Skrevet 6. April 2006 Rapporter Skrevet 6. April 2006 Kjmepe fin hund Har du to eller bare henne?
Box Skrevet 6. April 2006 Rapporter Skrevet 6. April 2006 Hei Jane! Så du fant siden du også Sara er bare supersøt Håper det går bra med Klein også! Hilsen Elisabeth og Box
fearplay Skrevet 6. April 2006 Rapporter Skrevet 6. April 2006 Får ikke helt til med de bildene , men prøver Heelt nyydelig Hadde nettopp 3 hvite valper i det siste kullet vårt!
victoria_e Skrevet 6. April 2006 Rapporter Skrevet 6. April 2006 SnowBoxere er helt nydelige, din å selvfølgelig
Jane Skrevet 7. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2006 Hei Jane! Så du fant siden du også Sara er bare supersøt Håper det går bra med Klein også! Hilsen Elisabeth og Box Tjena Elisabeth Fant denne siden takket være deg ja , hehe Her går alt bra, medlemsbladene blir sendt ut idag btw, var litt treeeeeg på innspurten med bladet denne gangen Sara og Klein hilser til Box
Jane Skrevet 7. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2006 Kjmepe fin hund Har du to eller bare henne? Søstra mi eier broren til Sara , han heter Klein og er på bildet sammen med Sara på avatoren min
Fillerya Skrevet 7. April 2006 Rapporter Skrevet 7. April 2006 Sara var vakker snowboxere er så utrolig nydelige
Box Skrevet 7. April 2006 Rapporter Skrevet 7. April 2006 Gleder meg til bladet kommer Dere gjør en god jobb alltid et høydepunkt å finne bladet i postkassa Det skal bli kjempekjekt å møte dere igjen på treffet i sommer
¤ Martine ¤ Skrevet 7. April 2006 Rapporter Skrevet 7. April 2006 Kan noen slette dette innlegget? Dobbelpostet ved et uhell Så fiin.! ikke ofte man ser "snow" boxere
Jane Skrevet 7. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2006 Så fiin.! ikke ofte man ser "snow" boxere Ta deg en tur på www.snowboxer.com der ser du mange Snowboxere
Guest Just me!! Skrevet 19. Desember 2006 Rapporter Skrevet 19. Desember 2006 Nydelige vovver! Jeg elsker boxere, spess de hvite
Synne N Skrevet 19. Desember 2006 Rapporter Skrevet 19. Desember 2006 Nydelige Hvor mye hvitt må de ha før de blir kalt snowboxer og er det sånn at de ikke kan stilles? Har ikke så mye greie på dette..
softis Skrevet 19. Desember 2006 Rapporter Skrevet 19. Desember 2006 nyydelige hunder elsker snow boxere
Jane Skrevet 20. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Desember 2006 Nydelige vovver! Jeg elsker boxere, spess de hvite En Boxer skal ikke ha mere enn 30 % hvite tegninger, så alt over det er en Snowboxer
tigergutt Skrevet 20. Desember 2006 Rapporter Skrevet 20. Desember 2006 Så søt hun var, og veldig fint navn ^_^
Jane Skrevet 18. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2007 Nye bilder av Sara : her i full lek med sin dober-vennine, carmen :
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar