Mirai Skrevet 1. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2006 Tenkte jeg skulle si ifra at siden er nå oppe igjen, med nytt juledesign og har skrevet i dagboka. Driver også og legger ut bilder fra tur med ulvehunden Hermann, så bare stikk innom i løpet av dagen for å se Edit: Da er bildene ute!
Mirai Skrevet 5. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Desember 2006 For de som vil se MANGE bilder og lese dagbok, anbefales en titt på sida mi!
Mirai Skrevet 1. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Januar 2007 Siden er oppe igjen med nytt design, samt skrevet i bloggen og lagt inn et nytt album
Guest Christine Skrevet 1. Januar 2007 Rapporter Skrevet 1. Januar 2007 Så flott den ble Må si jeg har savnet siden din altså...
SD Skrevet 1. Januar 2007 Rapporter Skrevet 1. Januar 2007 Den nye lay'en ble kjempe bra Synes du er blitt en kløpper på hjemmeside nå altså Fine bilder du har lagt ut også, Mona er jo bare så herlig
Mirai Skrevet 1. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Januar 2007 Tusen takk begge to, det er koselig å vite at noen følger med Det er jo litt derfor man lager hjemmeside også..
Guest Just me!! Skrevet 2. Januar 2007 Rapporter Skrevet 2. Januar 2007 Ja da vet jeg ikke helt hva hjemmesiden min er til *dårlig til å oppdatere, oh yes* Men som sagt, den er kjempeflott! Mona er like morsom og nydelig som vanlig
Mirai Skrevet 24. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Januar 2007 Nye bilder i galleriet Skal også skrive blogg nå, for første kurskveld på agilitykurs i går.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar