Gå til innhold
Hundesonen.no

Huff,lille tille gutten...syk gutt stakkars folk

Inustaff

Recommended Posts

Skrevet

http://www.familjeliv.se/krypin/therese669..._album=Standard

Får helt vont inni meg av å lese dette her,og se bildene..

Sier ikke så mye mer,se selv.. :)

Ja, jeg kom over den der selv i går kveld. Det må være helt grusomt for en familie å oppleve noe slikt. Men det ser ut til at de er noen utrolig flotte foreldre med godt pågangsmot til tross for en grusom skjebne!

Skrevet

Huff! Barn som lider og dyr som mishandles er noa av det eneste som får meg til å bli skikkelig trist. :)

Ka er det som feiler ungen da? Slags hudproblem? :P

Skrevet

Uff, jeg satt og leste dagboken til moren og grein i går. Tenk å bare vente på at barnet skal dø! Det må være grusomt.

Skrevet

Da ble jeg ei tutekjærring. Når man har egne små så er det vasnkelig å lese annet enn overskriften... :)

Guest Vicky
Skrevet

Sitter her å gråter her..... er så urettferdig at lille Tille ikke skal få muligheten til å leve, vokse opp og oppleve ting ;) Vet noen hva det er som gjør at sykdommen forekommer?

Skrevet

Sitter her å griner som søren. ;) Jeg orker ikke en gang å tenke på hvordan familien til gutten har det, stakkars.

Sitter her å gråter her..... er så urettferdig at lille Tille ikke skal få muligheten til å leve, vokse opp og oppleve ting :P Vet noen hva det er som gjør at sykdommen forekommer?

http://www.debra.no/default.asp?nc=2446&id=45

Her står det littegran om sykdommen...

Men et kjapt søk på google, så står det sikkert noe mer der...?

Skrevet

Uff, har fulgt med på saken siden det stod i avisen. Leser dagboken hennes hele tiden. Stakkers gutt og familie.

Blir så utrolig takknemlig for min friske gutt på et år ;)

Skrevet

Helt grusomt å lese om dette.. ;)

Urettferdig at noen uskyldige barn må ha det så vondt, og ikke minst er det synd på foreldrene som viser stor tapperhet...

• 2 weeks later...
Skrevet
Nu har vår lilla prins somnat in. Tilles blå ögon har kollat på oss för en sista gång. Nu har han kämpat tillräckligt. Han somnade in så stillsamt så stillsamt. Mormor satt och strök honom på pannan när han slutade andas. Det var över på ingen tid alls. Nu springer han säkert omkring med alla andra änglabarn på sin stjärna, för han har säkert bjudit in allihopa social som han var. Han kommer vara saknad av många och allra mest av sin mamma, pappa, bror och syster.

Tårene renner for den stakkars gutten og foreldrene som må oppleve å miste han så liten, verden er urettferdig.

Utrolig sterkt skrevet av mammaen.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...