Gå til innhold
Hundesonen.no

Lyng og Lira


Mailin

Recommended Posts

Sitter her med en hjemmeeksamen som jeg skal ha ferdig til i morgen..så da kan jeg jo benytte litt av tiden til å vise frem gutten min :P

Lyng er en liten redmerle aussiegutt som kom inn i mitt liv i høst. Det var på tide å utvide flokken, og det viste seg at en aussie passet veldig godt til mitt bruk og at Dancing Skies hadde en gutt som passet meg helt ypperlig! Han er rolig og behagelig inne.. Slapper av og sover, legger nesten ikke merke til ham. Skal vi trene vokner han til liv og er helt med, og ute går alt i 200..! Vi trener aktivt i NRH, agility og bruks, så får vi se hva vi blir til slutt (forhåpentligvis godkjent redningshund ;) ).

Se han vokser;) :

lyngleke.jpg

8uker og koser seg på gulvet med en leke.

lek.jpg

Leke litt med Laska på gulvet.

lillelyng3mnd.jpg

Lille knøtten...

lyngmyepels.jpg

...vokser;)

justcrazy.jpg

Just Crazy...!

06.jpg 5mnd

DSCN4329web.jpg

Trener litt gjør vi også!

march-11-1652.jpg

Lyng først, med sin søster etter. 7mnd

march-11-224.jpg

7mnd "huh! Hva glor dere på?" (han står litt rart..ja.. ser ut som at han er 10cm høyere på rumpa;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...

Noen nye bilder fra påska.. Siden jeg ikke har digitalkamera selv måtte jeg låne, og da fikk jeg selvfølgelig bare tatt bilder når hundene lå i ro...men,men;)

Lyng og Laska sover på hyttetrappa

laskalyngsovertrapp.jpg

Så sover de ved bålet (måtte være fast)

laskalyngsoverbaal.jpg

Og lille Lyng som slapper av på hyttetrappa etter en lang dag

lyngsoverskinn.jpg

Greit å ha hunder som kan slappe av innimellom alt som skjer!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:) Han begynner å bli stor nå, men så voldsomt høy blir han nok ikke. 8mnd og 49cm på potelesten..kan vel ikke satse på noe høyderekord i Norge :P Men, han er ypperlig størrelse for min del, nå begynner jeg å like merlefargen så da er han snart perfekt :P

Og en ting.. valper er oppskrytte.. det er når de bikker 6-8mnd at morroa begynner! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Kanksje på tide å oppdatere med litt nytt;) Siden påske har jo guttongen vokst seg stor og fin (eller.. vel, han er fortsatt liten..;)

IMG_1900t.jpg

Vi går spor i "sommervarmen"... Derfor har jeg lue på hodet;)

IMG_0632.jpg

10mnd gammel, på vei opp fra en svømmetur..

IMG_0744.jpg

10mnd

IMG_1014.jpg

11mnd (i sitt rette element.... :rolleyes: )

IMG_2724.jpg

11,5 mnd og på hellbillieskonsert...

IMG_2866.jpg

12 mnd, lydighetstrening ved skytebanen:)

IMG_3029.jpg

IMG_1473.jpg

13mnd

IMG_3359.jpg

no-way.jpg

IMG_3617.jpg

16,5mnd

IMG_3627.jpg

16,5 mnd

Lyng er fortsatt en enkel sjel å ha i hus, er veldig fornøyd med ham:) Lett å ha med seg når en reiser (fant jeg ut når vi hadde en stresshelg til Oslo på kurs, 2 lange dager, men Lyng taklet det som om at det var hverdagskost!):P Håper han fortsetter å være en så flink hund;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...