Mailin Skrevet 3. April 2006 Rapporter Skrevet 3. April 2006 Sitter her med en hjemmeeksamen som jeg skal ha ferdig til i morgen..så da kan jeg jo benytte litt av tiden til å vise frem gutten min Lyng er en liten redmerle aussiegutt som kom inn i mitt liv i høst. Det var på tide å utvide flokken, og det viste seg at en aussie passet veldig godt til mitt bruk og at Dancing Skies hadde en gutt som passet meg helt ypperlig! Han er rolig og behagelig inne.. Slapper av og sover, legger nesten ikke merke til ham. Skal vi trene vokner han til liv og er helt med, og ute går alt i 200..! Vi trener aktivt i NRH, agility og bruks, så får vi se hva vi blir til slutt (forhåpentligvis godkjent redningshund ). Se han vokser;) : 8uker og koser seg på gulvet med en leke. Leke litt med Laska på gulvet. Lille knøtten... ...vokser;) Just Crazy...! 5mnd Trener litt gjør vi også! Lyng først, med sin søster etter. 7mnd 7mnd "huh! Hva glor dere på?" (han står litt rart..ja.. ser ut som at han er 10cm høyere på rumpa;) )
Mailin Skrevet 4. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. April 2006 Takker! Klart han er nydelig, er gutten i mitt liv Har tatt meg lang tid å bli vant til fargen hans (etter farge ville jeg hatt en sort tri med lang hale.. lik Laska i fargen), men nå synes jeg han har fin farge
Synne N Skrevet 5. April 2006 Rapporter Skrevet 5. April 2006 Nydelig gutt du har Lykke til med treningen..
Marthe Skrevet 5. April 2006 Rapporter Skrevet 5. April 2006 Ååå så fiiin Gleder meg til jeg for Aussien min i hus en dag Er så valpe sjuk
Guest Jonna Skrevet 5. April 2006 Rapporter Skrevet 5. April 2006 NBT Aussie Jeg liker stump hale hunder av en eller annen ukjent årsak..
Tine Skrevet 5. April 2006 Rapporter Skrevet 5. April 2006 Gud for en herlig hund da å de nydelige øynene
Caroline Skrevet 5. April 2006 Rapporter Skrevet 5. April 2006 Helt utrolig nydelig Elsker merlefarge jeg da, både blå og rød Og jeg liker også stumphale, spesielt på aussie...
Mailin Skrevet 21. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2006 Noen nye bilder fra påska.. Siden jeg ikke har digitalkamera selv måtte jeg låne, og da fikk jeg selvfølgelig bare tatt bilder når hundene lå i ro...men,men;) Lyng og Laska sover på hyttetrappa Så sover de ved bålet (måtte være fast) Og lille Lyng som slapper av på hyttetrappa etter en lang dag Greit å ha hunder som kan slappe av innimellom alt som skjer!
Mailin Skrevet 21. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2006 Hadde jo et lite hodebilde av gutten min også (etter litt klipping av forstyrrende elementer...)
Guest Vicky Skrevet 21. April 2006 Rapporter Skrevet 21. April 2006 Så utrolig vakker han er!! Nydelig gutt!
Toya Skrevet 21. April 2006 Rapporter Skrevet 21. April 2006 utrolig vakker hund du har de er kjempe skjønne er så mange herlige raser å velge mellom merler er kjempe pene
Guest Vicky Skrevet 21. April 2006 Rapporter Skrevet 21. April 2006 Ååå så fiiin Gleder meg til jeg for Aussien min i hus en dag Er så valpe sjuk har du bestemt deg for kennel?
Mailin Skrevet 21. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2006 Tusen takk:) Han begynner å bli stor nå, men så voldsomt høy blir han nok ikke. 8mnd og 49cm på potelesten..kan vel ikke satse på noe høyderekord i Norge Men, han er ypperlig størrelse for min del, nå begynner jeg å like merlefargen så da er han snart perfekt Og en ting.. valper er oppskrytte.. det er når de bikker 6-8mnd at morroa begynner!
Mailin Skrevet 31. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2007 Kanksje på tide å oppdatere med litt nytt;) Siden påske har jo guttongen vokst seg stor og fin (eller.. vel, han er fortsatt liten.. Vi går spor i "sommervarmen"... Derfor har jeg lue på hodet;) 10mnd gammel, på vei opp fra en svømmetur.. 10mnd 11mnd (i sitt rette element.... ) 11,5 mnd og på hellbillieskonsert... 12 mnd, lydighetstrening ved skytebanen:) 13mnd 16,5mnd 16,5 mnd Lyng er fortsatt en enkel sjel å ha i hus, er veldig fornøyd med ham:) Lett å ha med seg når en reiser (fant jeg ut når vi hadde en stresshelg til Oslo på kurs, 2 lange dager, men Lyng taklet det som om at det var hverdagskost!) Håper han fortsetter å være en så flink hund;)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar