Gå til innhold
Hundesonen.no

Ånei,den knakk!


Recommended Posts

Kjøpte meg et tøybur på plantasjen som jeg hadde planer om å bruke på utstilling,så jeg slapp å drasse med meg det tunge stålburet.Men da jeg skulle prøve å sette det opp,ja da knakk den ene av de to stengene som skal holde buret oppe <_< arg! Noen andre som har disse burene? Var det dårlig kvalitet,eller var jeg for hardhendt?Kan jeg kreve et nytt,eller må jeg krype til korset å kjøpe et nytt et?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvittering ja..det var akkurat det,aner ikke hvor den måtte befinne seg i denne stund.. kjøpte det for ca 4uker siden,men har ikke brukt det enda. Spørs om jeg ikke må kjøpe meg et nytt gitt.. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig ot, men noen som vet hvor mye tøyburene fra plantasjen kosteR?

Jeg ville prøvd uten kvittering jeg da, hvis du ikke har den :)

Lite 199, mellom 249 og stort 299 tror jeg...

Mitt knakk forresten også, det datt på SNØ.. Jada. Man får det man betaler for antar jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Tonje: Det samme skjedde til meg...JEg trengte ikke kvitering eller noe. Bare sa: det knakk..Åsså hentet hun et nytt..Sjekket ikke en gang..

Regner med du kjøpte den her i Trondheim så det går nok rba:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

kvittering ja..det var akkurat det,aner ikke hvor den måtte befinne seg i denne stund.. kjøpte det for ca 4uker siden,men har ikke brukt det enda. Spørs om jeg ikke må kjøpe meg et nytt gitt.. <_<

Om du har betalt med kort så kan du ta med en konto utsktift. Det skal fungere etter sammen prinsippe som kvittering (i følge FBI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man bare får utlevert nytt bur uten å fremvise kvittering (som ikke bare er dokumentasjon på at varen er kjøpt der, men også en indikasjon på hvor lenge varen har vært i bruk), så kan det virke som at de er vant med å få bur i retur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hvis man bare får utlevert nytt bur uten å fremvise kvittering (som ikke bare er dokumentasjon på at varen er kjøpt der, men også en indikasjon på hvor lenge varen har vært i bruk), så kan det virke som at de er vant med å få bur i retur...

De er det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Man trenger ikke kvittering!!!!

Skal man bytte ødelagt vare så er det ingenting i loven som sier at du må ha kvittering - dette er bare noe fjas butikkene hevder - ifølge loven så er det sånn at ødelagt vare skal kunne byttes uansett og ferdig med det.

Hilsen meg som ser på forbrukerinspektørene hvor de for 2-3 uker siden POENGTERTE nettopp dette..

Løp å bytt, men spør du meg så ville jeg investert i ett bedre bur jeg da - det virker jo som de knekker for ett godt ord.... skikkelig stas om det raser sammen mens bikkja er inni - plutselig har man en hund som er wrapped i en tøysekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...