Gå til innhold
Hundesonen.no

Turfolk i Bergensområdet?


vipsen

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Vi blir gjerne med på tur, må bare vite om det blir bånd-tur eller løs-tur på forhånd sånn at eg vet hvilken hund eg skal ta med!

Merethe bruker lang tid på å¨bli kjent md nye hunder, å dersom de ikke (fortrinnsvis dameglade hanner og viltre valper) peller seg vekk på første knurr, da..... Ja bare spør Sofus!

Monica ;)

Hehe, signerer den på Sofus sine vegne! Men, selv om han tok hintet den første kvelden-så var "uff, jeg må holde meg unna det sinte, svarte damemennesket der" jo forsvunnet som dugg for solen nesten gang han så Merethe da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det hadde vært kjekt med en tur der man kunne slippe hundene.

Mine er ikke så veldig glad i å gå i bånd. Men elsker å løpe ;)

Uansett om det blir tur i bånd, eller løs (men da må dere andre ha en god innkalling på pelsene, slik at jeg får gutten min inn igjen! ;-)), så blir vi med. Sofus må lære seg begge deler han (ja, det må jeg også da, men jeg kommer i det minste når noen roper på meg!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink jente ;)

knis!!! Ja, ikke sant?!!!

Litt ot, men jeg pleier faktisk å si til Sofus når vi møter oppmerksomme, flinke hunder "se der du, kan ikke du lære av den hunden? Se så flink h*n er!!". Men av en eller annen grunn, så tviler jeg på at han får det med seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer onsdag da folkens?

Halv seks - seks tiden?

Søren også, jeg har ikke sjans imorgen, men kanskje det er like greit å ikke utsette nakken for mer enn bare treningen på torsdag ;)

Men neste gang håper jeg på å være med!!!

(må bare lære meg å gå *rolig* og *pent* ned trapper først.... heheh... :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor parkerer man så i det området der da ? Jeg er håpløst lost...hihih...

Ikke at det blir noe tur for min del idag *ser på klokken*, men om en uke ?

Odin har godt av å gå i bånd i nærheten av andre hunder...ikke kun gå løs og herje. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor parkerer man så i det området der da ? Jeg er håpløst lost...hihih...

Ikke at det blir noe tur for min del idag *ser på klokken*, men om en uke ?

Odin har godt av å gå i bånd i nærheten av andre hunder...ikke kun gå løs og herje. :huh:

Hei hei!

med fare for å feilinformere, så stikker jeg ut nakken okke som ;-) Vedr. parkering, så kan man parkere enten ved Lidl (maaaange plasser) eller ved matbutikken som ligger enda mer nærmt. Jeg tror det er en Safari butikk hvis jeg ikke husker feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

med fare for å feilinformere, så stikker jeg ut nakken okke som ;-) Vedr. parkering, så kan man parkere enten ved Lidl (maaaange plasser) eller ved matbutikken som ligger enda mer nærmt. Jeg tror det er en Safari butikk hvis jeg ikke husker feil...

Ok - det var det jeg tenkte på å gjøre også, nemlig. :P Det er vel lov å stå en time eller to på parkeringen der...jeg kan jo alltids ta handleturen etterpå..hehe.. :P

Blir det noe av førstkommende onsdag da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke har vært mer aktiv ang tur, men jeg har vært uten nett de siste 10 dagene (j**la nextgentel...) Må nok vente et par uker, har full kalender fremover.

Får hive meg på neste tur istedenfor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har to bikkjer - schæfer tispe på 9 år og dvergdachs på snart 5 mnd!! bor i fana og vil gjerne ut på tur med andre og - hvor som helst (gjerne i fana da)

har 3 faste turløyper da: Myrdalen, smøråsfjellet og hordnesskogen!!! B)

gi et pip på hjemmesiden min vist noen vil møte oss til turgåing eller leik!!!

(for øyeblikket må schæfertispen ha d litt rolig grunnet vond hofte)

Men armani stiller (og han er såååååå glad i store bikkjer) :lol::)

www.armani-s-dream.pizco.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har to bikkjer - schæfer tispe på 9 år og dvergdachs på snart 5 mnd!! bor i fana og vil gjerne ut på tur med andre og - hvor som helst (gjerne i fana da)

har 3 faste turløyper da: Myrdalen, smøråsfjellet og hordnesskogen!!! B)

gi et pip på hjemmesiden min vist noen vil møte oss til turgåing eller leik!!!

(for øyeblikket må schæfertispen ha d litt rolig grunnet vond hofte)

Men armani stiller (og han er såååååå glad i store bikkjer) :lol::D

www.armani-s-dream.pizco.com

Smørås der er det fint har vært der noen ganger (for 9 år siden da) når vi bodde på Skjold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...