Gå til innhold
Hundesonen.no

Gleder du deg til våren?

Yakine

Recommended Posts

Skrevet

Vel, gjør du det? :huh:

Selv så kan jeg ikke vente til det begynner å spire å gro i hagen min! Gleder meg faktisk til å klippe plen! :)

Gleder meg til de første stemor(er???) kommer for salg nå, så jeg kan friske opp litt i inngangspartiet vårt ute! Ingenting er så herlig som å klippe hekken for første gang!!

Det er ingenting som er så fint som når det holder på å bli grønt i begynnelsen av mai, og når det er flaggdag! Herlig!! ;)

*vil ha vår nuh*

Skrevet

Jeg er lei snøen jeg og kan ikke vente til våren kommer :) Vi har nemlig en stor, stor hage som det er god og fin plass til å blotre med og trene Chica på, med forstyrrelser rundt.. :P ..Og så har jeg lyst til å slippe å ta på meg hauger av klær når jeg skal ut av døra!

Og som du sier, så er jo våren så nydelig, når gresset og alle blomstene dukker opp ;)

Nei, nå må våren komme snart!

Skrevet

Jeg gleder meg virkelig til våren, men mer til sommeren. Uansett skal det bli deilig med vår nå! Skal bli deilig å få bort snøen, vi er jo godt i gang med den andre vårmåneden og det er fremdeles snø (3. i en måned er da vel "godt i gang"?). Jeg gleder meg til å slippe å bruke vinterskoa mine som har hull bakom, også gleder jeg meg til å bruke vårjakka mi igjen, og til å sykle, til å trene med Tinka på bart, grønt gress. Og til sola varmer enda litt mer enn det den gjør nå, også gleder jeg meg til å være ferdig med tentamener og eksamener og bare slappe skikkelig av.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...