Gjest Skrevet 3. April 2006 Rapporter Skrevet 3. April 2006 Det er ikke bare ulven vi mister jakthunder til... http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondela...ticle645284.ece
Toya Skrevet 3. April 2006 Rapporter Skrevet 3. April 2006 huff.. trist lesning det der... har ikke hørt om at ørn tar hund før.. så dette var nytt for meg...
Kamilla Skrevet 3. April 2006 Rapporter Skrevet 3. April 2006 Var to ørner som siklet over Marco på en fjelltur før i år, måtte ta han i bånd til slutt for å passe på
jaktlykke Skrevet 3. April 2006 Rapporter Skrevet 3. April 2006 En dachs ble sannsynligvis tatt av ørn her hos oss for noen år siden under rådyrjakt. Den var på drev og det ble observert ørn sittende i et tre like i nærheten av der hunden var sluppet. Den kom aldri igjen. Og vi leita i 14 dager etter den - både i skogen, langs veiene og overalt. Så enten gikk den i myra eller så tok ørna den - jeg tror sistnevnte siden denne ørna sirkla rundt i området hele tida.
Nina Skrevet 3. April 2006 Rapporter Skrevet 3. April 2006 Var to ørner som siklet over Marco på en fjelltur før i år, måtte ta han i bånd til slutt for å passe på Jeg har også mange ganger måtte tatt Ero i bånd fordi det var ørner rett over oss.
Toya Skrevet 3. April 2006 Rapporter Skrevet 3. April 2006 så ekkelt... håper jeg slipper å se ørn over toya i alle fall
Baby Skrevet 3. April 2006 Rapporter Skrevet 3. April 2006 Skummelt det der. Jeg ble selv tatt av ørn når jeg var 3 år, men heldigvis var jeg for tung så den måtte slippe!
Marthe Skrevet 3. April 2006 Rapporter Skrevet 3. April 2006 Uff, så trist Foreldrene mine så ørn bare 10 minutter fra er vi bor, i sist uke
Toya Skrevet 3. April 2006 Rapporter Skrevet 3. April 2006 Skummelt det der. Jeg ble selv tatt av ørn når jeg var 3 år, men heldigvis var jeg for tung så den måtte slippe! creeeeepy... det må ha vært ekkelt? bra du var for tung for den da
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar