Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg fant ei Samojed tispe på lørdagen.


tm100021

Recommended Posts

Jeg var på vei til butikken og plutselig så jeg på hovedveien ei samojed tispe som hadde forvillet seg inn i veien og var helt forvirret, bilene tuttet og hun la seg bare ned til slutt, jeg løp ut i veien og hentet henne inn til gangstien og kjente at hun ikke hadde noe bånd på seg, tok av meg beltet og fikk festet det på henne (Ja ja... Det var den butikk turen..) Og dro tilbake, var litt skeptisk på hvordan hun ville reagere på Serchaj, men hun gikk inn så på serchaj som lå på sofaen, han gikk ned med engang og la seg på gulvet og dronningen var på plass B) Ringte politiet men de hadde ikke fått inn noe og sa de kunne hente henne, men jeg har selv vært og sett hvordan hundene har det der, så jeg sa jeg kunne ha henne til de fikk inn noe... Jeg jobbet på søndag og hun og Serchaj var hjemme, ingen ting skjedde, eller nesten ingen ting, en pute ødelagt bare :huh: Idag på morgen ringte en dame og sa at Leika hadde stukket av fra stokke :) (Et langt stykke herfra) Mens de hadde vært i oslo og noen hadde sittet "hundevakt" Hun hadde stukket av fredags kveld og de kom hjem på søndagen, hun som hadde sittet hundevakt hadde ikke turt å si noe eller ringe politiet før de kom hjem og hadde håpet bikkja ville kommet tilbake (veldig ansvarlig gjort må jeg si...) Og Leika ble hentet tidlig på morgen idag ;) Ble en koselig helg faktisk, som gjør at jeg har enda mer lyst å ha to hunder...

(Forresten, gjett hvem som nå har blitt hundevakt får Leika de helgene dem ikke er hjemme :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...