Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundefestivalen i drammen.


Wanderlust

Recommended Posts

Hvorfor hilser ingen på meg? Jeg går helt i min egen verden og hadde ikke registrert det om kongen hadde danset naken på toppen av mønet, så ikke tro at jeg greier å se dere :rolleyes:

Vi var der begge dager..;)

Edit: Hilste på belgerkrapylet da, når han stod med Karine :P Herlig dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hilste på Kristina og Silje? Dere passet på tingene mine når jeg skulle se etter karine? Eller? Hilste ikke akkurat da ;) Og Elin og Ebbe..Loke likte Ebbe kjempegodt men det var ikke helt gjensidig :P

Tuppetroll fikk jeg fortsatt ikke møtt..Men Loke fikk jo den gleden. Karine hadde jeg med meg så hun tells ikke :P

Ellers så tror jeg ikke jeg møtte noen andre...jeg sliter noe enormt med å huske igjenn ansikter og både jeg og dyret var stresset så mulig jeg overså noen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke likte Ebbe kjempegodt men det var ikke helt gjensidig :)

Hehe, det har du helt rett i !

Ebbe begynte å brumme hver gang han så Loke, Ebbe vet ikke helt at han er liten og at Loke kunne tatt han i ett jafs :rolleyes:

(Ebbe har blitt litt gretten i det siste pga at han har vondt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de ble BIG på søndag om jeg ikke tar heelt feil ;)

Jo da, de ble BIG på søndag, men gikk desverre ut i showet. Forstod meg ikke på den dommeren, Kira var virkelig en av de mest lovende valpene, men nå er jeg ikke dommer da :P men jeg hørte en nkk dommer bak meg si at det var en lovende hund, og at det utrolig rart at den ble sendt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der :DStilte ut Emma på lørdag(ble BIM,STOLT AV JENTA MI JEG :D )

Og debuterte i lp på søndag med Yaris

Tror jeg så noen,men gikk vel litt i min egen verden :D:wub:

Så deg... Og så på når du gikk lp med yaris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der! :)

Jeg hilste på Tine med Nana, også tror jeg at jeg snakka med hu med Donny eller noe..

Ogå hilste jeg på Martine med Blondie, Victoria med Jonas, Guro med Dorullen sin og Kira. Jeg var mest med Guro, Jenny med Kite og Susanne med Frodo. :)

Jeg så også Tuppetroll (Helene), hun med Ebbe og Lara og hu med Kip..

Egentlig ingen som kom bort å hilse da ;) Hehe.

Du glemte meg da ;) Var hun Jenny med Kite sammen med deg når vi stod med hundene? var en sheltie der husker jeg..

Jeg var der på Lørdag foreste,, hilste på endel kjente.. Eller så så jeg mange jeg kjente igjen fra innternett. Men bare Helene (tuppetroll), Tine med Simba og Nana, Line og Martine med Emil og Blondie, donnygutten, Henriette med Yaris og Emma jeg så herfra tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...