~Marlene~ Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Jeg fant henne død 29 mars. jeg glemmer aldri d synet. så mange spørsmål uten svar HVORFOR døde hun. det eneste jeg så var at helios satt over henne. jeg tok helios ut å løp inn i SJOKK! chibiusa skulle bli 1 år 10 april. noe hun aldri fikk oppleve.jeg savner den hvite engeln min med de himmelblå øyene. og jeg kan LOVE deg at det gjør lille Helios også. du er i våre hjerter lille venn Slideshowen TUSEN TAKK cavalita for denne nydlige slideshowen om Chibiusa. og tusen takk for all støtte jeg fikk av dere alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 så nydelig slideshow... det eneste som er dumt med å ha dyr, er at de går bort etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Ja det var kjempe fint, men han har det godt nå hvet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Utrolig trist! det er synd nor de forsvinner hun var jo ikke gamel heller *snufs* R.I.P chibiusa Og Bonny *tørker tårer* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Uff, så trist Er så fælt å miste dyrene sine Savner fortsatt katten min, selv om det byner å bli en god stund siden han gikk bort nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Så grusomt Marlene Føler virkelig med deg Fint Slideshow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Huff, jeg føler med deg, jeg mistet min kanin i høst. Vakkert slideshow med fin musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Huff, så trist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Så trist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar