Tine Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Håper det går bra alså, vi skal tenke på dere å krysse fingra for han og deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Uff det er fælt å lese at du opplever så mye fælt nå Christine..det er så urettferdig at alt kommer på samme tid. MEN vi krysser fingrene for Milo imorgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CWL Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Håper det går bra i morgen. Føler virkerlig med deg og Milo. Det er helt forferdelig og gå å vente på noe sånnt. Forhåpentligvis er det ikke noe farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Takk takk..Godt med litt støtte også da vettu Sitter selv og gruer meg nå..Huff...Får håpe på det beste... KJEMPE GLAD I DEG GUTTEN MIN <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bina Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Hei Christine Trassig å lese om Milo...Synes synd på begge to,jeg Lykke til hos veten da!!!! Trøsteklem fra Randi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Huff, jeg har ikke lest dette før nå, så jeg har ikke fått med meg hva som har skjedd.. Men jeg sitter her og krysser alt som kan krysses for at det går bra med Milo. Dette høres ikke bra ut.. Tenker på deg Christine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Uff...tenker på dere i dag..*krysse fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Tenker på dere jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 ååååå...Dere er så snille hele gjengen På skolen i dag når jeg skulle dra, så fikk jeg ikke på meg skoa(støvletter med glidelås!) siden jeg skalv sånn... Når vi kom til dyrlegen var Milo redd alt og alle, til og med de narkose kattene.. La han inni et stort bur, der han lå på en håndduk, og gjett hvem som fikk fårlig sammvittighet for å forlate han da? Gleder meg til å få han hjem i kveld, og håper det ikke er så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Uff, stakkars. Du må fortelle hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 *Krysse fingre* Håper at besøket hos vet'en får et positivt utfall! Håper i hvert fall at det ikke er så alvorlig! Du får gi oss bekymrede folk full oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Måå skal jeg hente Snuppen min..Opdateringer kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Nå har vi hentet Milo hos veterinæren...Et stykk dopa hund ligger i senga si.. Det var NULL HD, NULL hode og rygg skader, og NULL forkalkninger.. Meeen..Blodet hans var et stort problem Derfor han er så rolig, kald, bena svikter, bikkja orker ingenting, derfor han er som han er... Vi får svaret på Torsdag..Noe er det, og jeg skal finne ut hva Men ellers var han frisk og rask..Ingen plager i redd eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Så bra at det "bare" var blodet!! Nå ble jeg jeg virkelig lettet og glad på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Håper det ordner seg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Håper virkelig det går bra med han, og at han blir frisk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Heisann Ja, frisk blir han nok Enn jeg som var så redd for at han hadde såååå mange skader, og at han ikke kunne få leve mer:( HeHe...Gruer meg litt til Torsdag, da jeg får vite hva det kommer av osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Kanskje all fingerkryssingen min hjalp? Håper det er noe som er lett å gjøre noe med da! Bra at det ikke var noe HD/ryggskader osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Kanskje all fingerkryssingen min hjalp? Håper det er noe som er lett å gjøre noe med da! Bra at det ikke var noe HD/ryggskader osv. HiHi..Kanskje det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Ja, kjempefint at det ikke var mer enn "bare" blodet. Håper han blir frisk igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Så bra at det ikke var HD eller noen ryggproblemer. Lykke til videre Håper han blir frisk igjen snart da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Åh, det var flott... Håper virkelig han blir bra snart da *god bedring klem til Milo* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Ååå... nå ble jeg letta Får håpe det er en løsning på dette, så Milo blir frisk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Så bra at det ikke var noe ille! Krysser fortsatt fingrene for at blodet hans er i orden også og at han kan bli den samme gamle. Er så leit med sykdom og skader *Krysse fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar