Gå til innhold
Hundesonen.no

Underskriftskampanje.


Ulvinne

Recommended Posts

Det er bare å beklage men jeg er skeptisk til å underskrive på en kampanje mot noe jeg ikke har sett selv...Det er helt utrolig hva folk kan få for seg at er dyremishandling (hundejørere er ofte utsatt for sånt).

Mye mulig Ulvinne har helt rett i hva hun sier her, men jeg har drevet med dyr for lenge til å ikke være dypt skeptisk til enhver "dyrevern sak".

Det har du selvfølgelig full rett til og være Loke:)

Fler detaljer kan legges ut om det er ønskelig. Men jeg kan ikke vise frem bilder da jeg ikke har fått tatt noen.

"oppdretteren" slipper rett og slett ikke ukjente i nærheten av andre enn kjøkkenet,og der er det ingen dyr. Så og ta bilder der ville nok være fånyttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det respekterer vi. Kan hende fler blir interessert nå som vi har FOD bak oss, og konktakter i dyrevernet. Nå kan de hende vg også dekker saken.,

eg kan jo legge til at FOD neppe ville vært interessert om det hadde vært gunstige forhold. De ha hatt hunder fra samme sted tidligere. Sammenligne dette med hundekjøring blir i grunn drøyt.

Hvis dere tror ulvinne lyver eller overdriver, så kan dere tenke litt over at det nå er satt igang en hel masse allerede, tviler på hun ville gjordt alt dette om det ikke var sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nå opprettet en egen side for denne saken. For at dere som har signert lettere skal holde dere oppdatert.

Vi valgte og bruke freewebs da dette er en enkel og kjapp måte og legge ut informasjon på. Og siden ser ryddig ut:)

Kom gjerne med tilbakemeldinger på denne.

Siden: http://www.freewebs.com/potetrykk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...