ingerlise Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Noen som har kjøpt noe der vordan er det å retunere varer som er feil størelse? Er den norsk eller vor kommer varene fra? har lyst til å kjøpe Webmaster Sele der mye biligere en canis. sel med frak. http://zoosupply.com/xcart/product.php?pro...&cat=292&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Jeg har returnert uten problemer derfra, en del ting faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 31. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2006 Jeg handler mye der og jeg har aldri hatt problemer med noe som helst. Jeg har byttet varer et par ganger også. Det som er så greit også der er at hvis man betaler med visa så slipper man å betale frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 så ut så fine varer og greie priser da må bestille noe nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Også hadde de selvfølgelig bare en webmaster sele igjen.. i xxs.. kunne jo bare drømt om at lille aussiegutten min kom inn i den! Har bestilt noe derfra før.. Lettvint, til tider billig, ikke noe problem å bytte heller:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 ja så på den selen jeg og men beste er vel å gå til dyre butikken og prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 Er det noen dyrebutikker som fører disse selene? Eller bare nettbutikker? Veldig stor prisforskjell fra Canis og Zoosupply... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar