Elisabeth Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Noen som er interresert i å komme på kurs? I såfall hvilke kurs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Noen som er interresert i å komme på kurs? I såfall hvilke kurs? Hvilke kurs kan vi velge i da? Reiser gjerne til stavanger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Konkurransekurs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Jeg vil helst ha bruks kurs. Men kommer gjerne på lp "konkurransekurs", eller agility for viderkommende Edit:Må legge til at gjerterkurs er også et ønske Hehe. Men det kommer nok ikke på noe nkk kurs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Noen som har lyst å forklare litt mer om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Jeg er intressert Hvilket kurs er det snakk om? OT: Elizabeth fra klikkerkurset?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet 31. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2006 ( psst.. ja synne det e meg ) Vi er i tenkeboksen om vi kanskje arrangerer et kurs. Å så tenkte jeg å lufte forslaget.. hvis noen var interreserte og isåfall hvilke. Det blir nok en liten stund til. :-) Det er Norsk kennel klubb ungdom kurs ikke NKK. Så du må vær medlem der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 31. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2006 hadde jeg hatt sted å krasje så hadde det kanskje vært akuelt og jeg er faktisk medlem i nkku Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 31. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2006 ( psst.. ja synne det e meg ) Vi er i tenkeboksen om vi kanskje arrangerer et kurs. Å så tenkte jeg å lufte forslaget.. hvis noen var interreserte og isåfall hvilke. Det blir nok en liten stund til. :-) Det er Norsk kennel klubb ungdom kurs ikke NKK. Så du må vær medlem der. Hehe..morshomt Er snart medlem, må bare få raua i gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Jeg hadde vært interessert i: Gjeterhund kurs (Lite sannsynlig da, men lov å håpe. ), Bruks, LP og Agility.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet 1. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Hehe..morshomt Er snart medlem, må bare få raua i gir ja det må du! Ellers så..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Jeg er ikke medlem i NKKU dette året. For jeg følte ikke jeg fikk noen goder av det, når jeg ikke kunne være med på leir. Men registrerer meg hvis det blir tilbud om kurs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar