Elisabeth Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Skrevet 30. Mars 2006 Noen som er interresert i å komme på kurs? I såfall hvilke kurs?
Marthe Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Skrevet 30. Mars 2006 Noen som er interresert i å komme på kurs? I såfall hvilke kurs? Hvilke kurs kan vi velge i da? Reiser gjerne til stavanger jeg
Marthe Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Skrevet 30. Mars 2006 Jeg vil helst ha bruks kurs. Men kommer gjerne på lp "konkurransekurs", eller agility for viderkommende Edit:Må legge til at gjerterkurs er også et ønske Hehe. Men det kommer nok ikke på noe nkk kurs
Taz Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Skrevet 30. Mars 2006 Noen som har lyst å forklare litt mer om dette?
Synne N Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Skrevet 30. Mars 2006 Jeg er intressert Hvilket kurs er det snakk om? OT: Elizabeth fra klikkerkurset??
Elisabeth Skrevet 31. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2006 ( psst.. ja synne det e meg ) Vi er i tenkeboksen om vi kanskje arrangerer et kurs. Å så tenkte jeg å lufte forslaget.. hvis noen var interreserte og isåfall hvilke. Det blir nok en liten stund til. :-) Det er Norsk kennel klubb ungdom kurs ikke NKK. Så du må vær medlem der.
Toya Skrevet 31. Mars 2006 Rapporter Skrevet 31. Mars 2006 hadde jeg hatt sted å krasje så hadde det kanskje vært akuelt og jeg er faktisk medlem i nkku
Synne N Skrevet 31. Mars 2006 Rapporter Skrevet 31. Mars 2006 ( psst.. ja synne det e meg ) Vi er i tenkeboksen om vi kanskje arrangerer et kurs. Å så tenkte jeg å lufte forslaget.. hvis noen var interreserte og isåfall hvilke. Det blir nok en liten stund til. :-) Det er Norsk kennel klubb ungdom kurs ikke NKK. Så du må vær medlem der. Hehe..morshomt Er snart medlem, må bare få raua i gir
Taz Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Jeg hadde vært interessert i: Gjeterhund kurs (Lite sannsynlig da, men lov å håpe. ), Bruks, LP og Agility..
Elisabeth Skrevet 1. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2006 Hehe..morshomt Er snart medlem, må bare få raua i gir ja det må du! Ellers så..!!
Marthe Skrevet 3. April 2006 Rapporter Skrevet 3. April 2006 Jeg er ikke medlem i NKKU dette året. For jeg følte ikke jeg fikk noen goder av det, når jeg ikke kunne være med på leir. Men registrerer meg hvis det blir tilbud om kurs
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar