fearplay Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Skrevet 29. Mars 2006 HEI Her er bilde av vår nye sønn Eddie,Er han ikke skjønn eller!? Han er sønn til vår egen gammle Freddie,Og som vi har stoore forhåpninger til,både med tiden avl messig og utstillings messig,Men førs av alt en god familie hund.
Tine Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Skrevet 29. Mars 2006 Den var kjempe herlig de har så fint fjes syntest jeg
Toya Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Skrevet 29. Mars 2006 skjønn liten tass dere har fått dere gratulerer:)
zorbas Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Skrevet 29. Mars 2006 Han er så herlig, har vært i sikla på bildene hos Rexob også. Han kommer til og bli knall, gleder oss til og følge ed på den gutten ja
Djervekvinnen Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Skrevet 30. Mars 2006 Grattis! Kjempeherlig liten tass! Boxere er så skjønne!
Marthe Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Skrevet 30. Mars 2006 Åååå så fin Har du flere bilder å friste med ?
fearplay Skrevet 30. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2006 Åååå så fin Har du flere bilder å friste med ? Her kommer det flere bilder av skjønnasen Eddie
fearplay Skrevet 30. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2006 Her kommer det flere bilder av skjønnasen Eddie
fearplay Skrevet 30. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2006 Her kommer det flere bilder av skjønnasen Eddie Her er et kose bilde av mamma til vår Misty(hun røde til venstre) Kos dere!!
fearplay Skrevet 30. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2006 Han er så herlig, har vært i sikla på bildene hos Rexob også. Han kommer til og bli knall, gleder oss til og følge ed på den gutten ja Takk takk.Det tror vi også.Flere bilder er lagt ut av ham!!Kose gutten,hehe
Box Skrevet 4. April 2006 Rapporter Skrevet 4. April 2006 Åååå for en herlig liten gutt Jeg har en Snowboxerhann på 18 mndr, han er min 3 boxer. Når du først har fått deg en boxer, er det vanskelig å skifte rase Har selv kjøpt to SnowBoxervalper fra Rexob, Solveig har bare helt fantastiske boxere Lykke til med den nydelige sjarmøren
fearplay Skrevet 5. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2006 Åååå for en herlig liten gutt Jeg har en Snowboxerhann på 18 mndr, han er min 3 boxer. Når du først har fått deg en boxer, er det vanskelig å skifte rase Har selv kjøpt to SnowBoxervalper fra Rexob, Solveig har bare helt fantastiske boxere Lykke til med den nydelige sjarmøren Heisan Må jo fortelle at mammaen kommer fra Rexob kennel!!Pappaen har vi selv. Nuch NV 01-02 Gervelmark Flash Freddie for Walkon (Freddie) Så nå er det 3 Boxere hjemme og 2 tisper ute på for avtale. Venter løpetid på hun ene for tispen i desse dager så da blir det snart kull igjen her hos oss.
magicka Skrevet 5. April 2006 Rapporter Skrevet 5. April 2006 Heisan Må jo fortelle at mammaen kommer fra Rexob kennel!!Pappaen har vi selv. Nuch NV 01-02 Gervelmark Flash Freddie for Walkon (Freddie) Freddie og Eddie? Kule navn
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar