Frisbee Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Har lyst til å vise dere en agilityvideo av Frisbee som vi tok i dag. Han er nå litt over ett år. Vi har nettopp begynt å trene høye hinder, kun ett eller to om gangen. Men går fortsatt på mellomhøyde i banen. Høyt møne har vi aldri prøvd, og har heller ikke hastverk med. Prøver å være forsiktig med kroppen hans. Dette er den første store hunden jeg trener, så om noen har mer erfaring, så mottas gode råd med takk. Sist jeg la ut film fikk ikke alle sett. Kanskje det har med nettleser å gjørem jeg aner ikke. videoen er i wmv. Hyggelig om dere vil ta en titt! Det ligger link både på forsiden og på agilitysiden. Adressen er http://home.no.net/frisbee1/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Kjempefink, og den farten Kommer til å nå langt med han tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belgerac Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Oi! Dette var arti å se, Carina! Så langt dere har kommet. Har ikke dere nettopp begynt da? Flink med dyra dine du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Tar den lang tid å laste? Kommer ingenting opp her *hadde gledet seg til å se* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 28. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Tar den lang tid å laste? Kommer ingenting opp her *hadde gledet seg til å se* Det tar en liten stund tror jeg... Om du virkelig hadde gledet deg kan jeg sende den på msn til deg dersom den ikke kommer opp? [email protected] Skulle jo nesten hatt deg på msn uansett... Og Belgerac: Joa... men vi har juksa litt sjø... Han har jo vært med fra han var liten, så han er jo trygg og god. Og har jo fått prøve litt her og der, småting av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Flink han er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Så moro Må være deilig at han er blitt gammel nok til å trene lengre kombinasjoner? Blir moro å se dere i konkurranser Hvor gammel var han da du begynte å trene han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Så flink han er Kjempe bar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 28. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Så moro Må være deilig at han er blitt gammel nok til å trene lengre kombinasjoner? Blir moro å se dere i konkurranser Hvor gammel var han da du begynte å trene han? Takk alle sammen! Gøy med ros! Tuppetroll: Begynte jo mens han var bitteliten med å la han løpe tunnel og gå mellom hinderne uten at det lå pinner der og slik. Så vi har jo juksa litt. Så har det bare blitt naturlig at han har fått prøve seg på litt og litt mer. Men begynte vel med litt målrettet trening trening etter nyttår tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Nå fikk jeg sett, dere var jo flinke Trodde jeg bare skulle få se han labbe over et par hindre, hihi Bra fart og alt.. Morsomt! PS: Jeg tok hintet ditt og har lagt deg til på msn, FrisbeeBee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Så flinke dere er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar