Gå til innhold
Hundesonen.no

Solbriller til hund

Marthe

Recommended Posts

Nei bruker ikke solbriller. Sånne hadde aldri Buster godtatt å gått med. Ikke sjans i havet engang. Det har tatt to sekunder så har de vært destruert og/eller gjemt. Det kan hende festene er såpass sterke på dem at han ikke hadde klart å fått de av, men da har han lagt seg ned å furte å nektet å blitt med på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei bruker ikke solbriller. Sånne hadde aldri Buster godtatt å gått med. Ikke sjans i havet engang. Det har tatt to sekunder så har de vært destruert og/eller gjemt. Det kan hende festene er såpass sterke på dem at han ikke hadde klart å fått de av, men da har han lagt seg ned å furte å nektet å blitt med på tur.

Akkurat det jeg også ser for meg. Tror ikke det hadde gått så mye fremover med skiene :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med solbriller har jeg også lurt på. Vi har båt, og på sjøen kan sollyset bli veldig sterkt. Jeg hadde aldri klart å være ute i det sterke lyset uten solbriller. B) Hadde jeg trodd at Pippin ville ha dem på, så skulle jeg kjøpt. Det ville ha vært kilde til mye munterhet også tror jeg! B) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...