Gå til innhold
Hundesonen.no

Sheltie - Biorko's Frodo


Susa

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Ja han er stilt. Fått både rød,blå og gul :icon_redface:

Han mangler noen tenner, som er grunnen til blå.

Dommeren påstod han var altfor stor som var grunnen til gul.

Har skrevet kritikkene på hjemmesiden vår www.frodo.moo.no

Skal fortsette å stille han ut, dvs skal få Guro (som er her inne) til å fortsette å stille han ut:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han er stilt. Fått både rød,blå og gul :icon_redface:

Han mangler noen tenner, som er grunnen til blå.

Dommeren påstod han var altfor stor som var grunnen til gul.

Har skrevet kritikkene på hjemmesiden vår www.frodo.moo.no

Skal fortsette å stille han ut, dvs skal få Guro (som er her inne) til å fortsette å stille han ut:p

Synd med tennene da. Hvor høy er han? Han er hvertfall utrolig flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, litt kjedelig med tennene, men er ikke alle som bryr seg så mye om de, heldighvis.

Har selv målt han til 39, men nå er ikke jeg noe proff og han syntes ikke det var så tøft at jeg skule begynne med sånt tull :rolleyes:

Kan heller ikke forstå han er noe høyere enn det, men får se hva dommerne sier fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, litt kjedelig med tennene, men er ikke alle som bryr seg så mye om de, heldighvis.

Har selv målt han til 39, men nå er ikke jeg noe proff og han syntes ikke det var så tøft at jeg skule begynne med sånt tull :rolleyes:

Kan heller ikke forstå han er noe høyere enn det, men får se hva dommerne sier fremover.

Angående tennene så har jeg ei tispe som mangler to tenner og det er det bare en dommer som har kommentert på alle de utstillingene jeg har vært på :lol: De fleste sjekker bare saksebitt og thats it....

Når det gjelder størrelsen så er dommeren du fikk kritikk på grunn av størrelsen spesialdommer. Han driver selv Kennel Lundecock i Sverige, og jeg tror nok at han er litt for stor om Johnny sier det ja :P Det er ikke lett å måle en hund, og det er absolutt en tomanns jobb! Jeg ville om jeg var deg spurt på utstillinger om du kunne fått lånt en målestav av en av sheltiepersonene der, det er lettere å måle med de enn å gjøre det selv :whistle:

Lykke til videre på utstillinger! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...