Gå til innhold
Hundesonen.no

gavekort fra canis

fidelio

Recommended Posts

Hei, så at det var fler enn meg som hadde fått gavekort fra canis uten egentlig å ha fortjent dem.. (jeg vet jeg har brukt opp mine ihvertfall.)

Jeg skal ikke bruke mitt, sikkert fler enn meg som ikke har tenkt å bestille noe der de neste ti dagene.

Jeg så også at det var flere som ønsket seg disse, og siden det ikke er noen vits å la noe gå til spille så kunne vi kanskje hatt en morsom konkurranse, der vinneren får alle gavekortene? Det er lov å bruke flere gavekort på en kunde.

Skriv inn din morsomste hunde-historie, tabbe, bilde, eller ren uforfalsket tigging, og så kan alle stemme på vinneren, og skrive inn nr. på de ellers ubrukte gavekortene?

Da fortjener man premien mer, og oss som ikke skal bruke dem uansett får noe morsomt igjen.

Eller hva synes dere? God eller dårlig ide? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så at det var fler enn meg som hadde fått gavekort fra canis uten egentlig å ha fortjent dem.. (jeg vet jeg har brukt opp mine ihvertfall.)

Jeg skal ikke bruke mitt, sikkert fler enn meg som ikke har tenkt å bestille noe der de neste ti dagene.

Jeg så også at det var flere som ønsket seg disse, og siden det ikke er noen vits å la noe gå til spille så kunne vi kanskje hatt en morsom konkurranse, der vinneren får alle gavekortene? Det er lov å bruke flere gavekort på en kunde.

Skriv inn din morsomste hunde-historie, tabbe, bilde, eller ren uforfalsket tigging, og så kan alle stemme på vinneren, og skrive inn nr. på de ellers ubrukte gavekortene?

Da fortjener man premien mer, og oss som ikke skal bruke dem uansett får noe morsomt igjen.

Eller hva synes dere? God eller dårlig ide? :unsure:

det går jo da:P om det er noen som ikke vil bruke sine selv. Men man bør ikke skrive inn kodene her, heller sende på pm til den som vinner. Ellers så kan noen være frekk nok til å ta koden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere enn meg som har fått gavekort altså?

Begynte å lure for jeg kan ikke huske at jeg har gjort noe som tilsier at jeg skulle få noe slikt.

Skal inn å snoke litt rundt etterpå og se om de har noe spennedes, kluet er vell at gavekortet er bare på 50,- og portoen er på 50,-(i hvertfall sist jeg kjøpte noe der) :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere enn meg som har fått gavekort altså?

Begynte å lure for jeg kan ikke huske at jeg har gjort noe som tilsier at jeg skulle få noe slikt.

Skal inn å snoke litt rundt etterpå og se om de har noe spennedes, kluet er vell at gavekortet er bare på 50,- og portoen er på 50,-(i hvertfall sist jeg kjøpte noe der) :D

Jeg fikk også. Og jeg sjekket ut diverse utstyr.. Men portoen er jo på 50 kr, så jeg kommer ikke til å bruke d.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstemann til mølla på mitt gavekort. Jeg aner ikke hvorfor jeg har bruker på Canis engang, må

være lenge siden den ble opprettet i alle fall...

Anyway, her er koden: Z9D6P9Z4P9

Ikke start krig nå da, førstemann osm sier h*n tar det, får det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Jeg vil ha, men kan ikke bestille før i morgen (skal bestille over tlf. slik at jeg heller kan hente den på posten).

Kan man forresten bruke gavekort over telefon? :D

Førstemann til mølla på mitt gavekort. Jeg aner ikke hvorfor jeg har bruker på Canis engang, må

være lenge siden den ble opprettet i alle fall...

Anyway, her er koden: Z9D6P9Z4P9

Ikke start krig nå da, førstemann osm sier h*n tar det, får det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skal spørre. Håper bare ingen tar det før jeg får sjangsen til å se om det kan brukes når jeg bestiller over tlf. da :rolleyes:

Forresten, hvis noen har gavekort de ikke skal ha så tar jeg gjerne imot :D Har en bestilling på nesten 1 500 kr, så hadde vært fint hvis det kunne blitt billigere, hehe.

Jeg vet ikke om de kan brukes over telefon, men vil egentlig tro det. Spør om det med en gang når du

ringer. (Håper ikke gavekortet er registrert på brukeren min da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er nok definitivt en del av "spøkelsesalderen", men det er også viktig å ta på alvor så man ikke ved uhell forsterker adferden så den blir en uvane.
    • Er hun ikke i den alderen? Jeg har noe liknende problemer selv, også 5 mnd. Bjeffet plutselig på en dame på bussholdeplassen i dag, uvisst av hvilken grunn. Heldigvis bare sosial bjeffing, som han gjør når han vil noe, men hun ble dessverre ukomfortabel, så måtte fortelle henne at det var vennlig kommunikasjon for å få oppmerksomhet, ikke noen trussel eller advarsel. De høres veldig annerledes ut og serveres mot "inntrengere" på "eget territorium". Kanskje sammenlignbart med hva din gjør? Fordi min er avlet for å vokte, så belønner jeg ham for å være flink gutt og gjøre jobben sin tilfredsstillende når han serverer advarselbjeff på fremmede "inntrengere". Hadde han truet og ikke latt seg avlede hadde jeg kjøpt profesjonell hjelp, men foreløpig er han tilfreds med å få respons på varselet og tar min vurdering av situasjonen som god fisk.  Kjenner du til begrepet sladretrening? 
    • Det er vanskelig å si uten å se hunden. Går dere på noe valpekurs? Isåfall er det et godt sted å spørre. Jeg tenker også at det er veldig viktig med god sosialisering med trygge hunder og folk, og på trygg avstand til "skumle" ting i ulike miljøer generelt, så ikke alt ukjent blir skummelt.
    • Hei! Har en 5 mnd gammel bc valp som knurrer og bjeffer på ting som kommer på avstand, samme om det er kjentsfolk eller fremmede.. hun syntes det er greit når de kommer nærme nok, da vil hun mer enn gjerne hilse og er fornøyd.   idag når faren min kom inn med caps knurret hun og bjeffet her inne, noe hun aldri har gjort før.. noe jeg bør gjøre for å forebygge? hun er dog lett å avbryte enkelte ganger, men mååå liksom bjeffe.. takk for alle svar
    • Jeg kaster lange blikk på Arrak sine jakker. Har brukt en 100-kroners Didriksons jakke fra Finn denne våren, og bra er det, for den har fått juling. Nå som hopping og biting og riving i klær ser ut til å være en ting i fortiden i nær fremtid.. Noen erfaringer med de?   Edit: advarer også mot Hööks sin jakke. Baklomma har rette kanter og er for smal. Lite plass og ting faller ut. Helt ok budsjettjakke, men har en råd til bedre, kjøp bedre. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...