Guest cavkooik Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Er det noen som skal på hundeustillingen i Stangehallen 29. og 30. april? Det er dobermannklubben som arrangerer på lørdag og rottweilerklubben som arrangerer på søndag. Jeg skal dit med mine søte små... En cavaliergutt i åpen unghundklasse og en cavaliergutt i valp 6-9 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trude Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 tror kanskje jeg skal dit å vise dalmatiner. vet ikke om vi er meldt på enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille persille Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Vi skal dit med dobbisen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Bare jeg klarer å få somlet påmeldingen avgårde i posten i dag så skal Loke stilles søndag *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildand Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Jeg skal stille min staffevalp og min berner unghund, begge dager! Dyrt, men er sikkert verdt det, hehehe. Har man dilla, så har man dilla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Påmeldingen er sendt og forhåpentligvis korrekt utfyllt! Men hvor i verden ligger stangehallen henne egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Hei, Stange ligger et par mil sør for Hamar - langs E&. Det er skiltet, så ikke vanskelig å finne. Og ja, dit må man jo komme seg. Vi har generalforsamling i klubben vår i hallen på lørdag kveld, så det store spørsmålet er jo om man skal gidde å stille på søndagen også. Det innebærer da en overnatting, og det er jo så "masete" istedenfor å kjøre de 2 timene hjem og ha fri dagen etter... Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Har såååå lyst. Men jeg må visst i barnedåp. Ble fortalt at det ikke tar seg ut om fadderen drar på hundeutstilling i stedet. Damn... <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Har såååå lyst. Men jeg må visst i barnedåp. Ble fortalt at det ikke tar seg ut om fadderen drar på hundeutstilling i stedet. Damn... <_< Nei, det vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 Vi skal dit, men det vet du jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 20. April 2006 Rapporter Share Skrevet 20. April 2006 Jepp, jeg skal dit Ikke stille, men jeg skal se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar