Jeampi Skrevet 27. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2006 Hei! Har engelsk prosjekt og skulle gjerne visst hvor man finner en statistikk over f.eks norges første pomeranian agility champion osv... Noen som vet hvor man finner slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 27. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2006 Hei! Har engelsk prosjekt og skulle gjerne visst hvor man finner en statistikk over f.eks norges første pomeranian agility champion osv... Noen som vet hvor man finner slik? Norges første agilitychampion er lett - det har bare vært en, og det er Charlie (Noble Art uncle Toyjoy) - han ble vel champion i Stavanger september 2003, mener jeg. Mia vant nemlig sin klasse der, og jeg husker enda som eieren hylte av glede over championatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Norges første agilitychampion er lett - det har bare vært en, og det er Charlie (Noble Art uncle Toyjoy) - han ble vel champion i Stavanger september 2003, mener jeg. Mia vant nemlig sin klasse der, og jeg husker enda som eieren hylte av glede over championatet. Det var kennel Freddygården sin men nå tror jeg hun som har hatt han til agillity har overtatt hunden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 28. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Ok, er det noen som har noen som vet norges første lydighets champion og blodspor shampion (hvis det finnes) pomeranian seff. Og er det noen som har bilde av Charlie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Tviler på at det finnes en lp champion, har hvertfall aldri hørt om noen.. Bilde av charlie kan du google etter. Blodspor aner jeg heller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 28. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 har sendt en mail til laila na og spurt om hun har bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 har sendt en mail til laila na og spurt om hun har bilde Hun har garantert bilde av han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Pampered Paws Skrevet 25. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2007 Hei, kom over innlegget ditt om norsk Pomeranian Lydighetschampion. Det finnes ingen. Det finnes i følge NKK kun én Pom som noensinne engang har kommet forbi kl I og det er min Gizmo som har kvalifisert seg til kl III. Det er forresten ingen andre Pom som har klart å kvalifisere seg til kl III i Sverige heller. :icon_fun: Elisabeth http://home.no.net/ehals77 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 25. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2007 Grattis Elisabeth! Kjempeflott! ;) Kunne tenkt meg å debutert i LP snart for nå kan pito nesten alle øvelsene i klasse I... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Pampered Paws Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2007 Ja kjør på! Jo flere Pommer i LP jo bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar