Jump to content
Hundesonen.no

statistikk over championer

Jeampi

Recommended Posts

Hei!

Har engelsk prosjekt og skulle gjerne visst hvor man finner en statistikk over f.eks norges første pomeranian agility champion osv...

Noen som vet hvor man finner slik?

Norges første agilitychampion er lett - det har bare vært en, og det er Charlie (Noble Art uncle Toyjoy) - han ble vel champion i Stavanger september 2003, mener jeg. Mia vant nemlig sin klasse der, og jeg husker enda som eieren hylte av glede over championatet.

Norges første agilitychampion er lett - det har bare vært en, og det er Charlie (Noble Art uncle Toyjoy) - han ble vel champion i Stavanger september 2003, mener jeg. Mia vant nemlig sin klasse der, og jeg husker enda som eieren hylte av glede over championatet.

Det var kennel Freddygården sin men nå tror jeg hun som har hatt han til agillity har overtatt hunden. :)

• 9 months later...
Guest Pampered Paws

Hei,

kom over innlegget ditt om norsk Pomeranian Lydighetschampion. Det finnes ingen. Det finnes i følge NKK kun én Pom som noensinne engang har kommet forbi kl I og det er min Gizmo som har kvalifisert seg til kl III. Det er forresten ingen andre Pom som har klart å kvalifisere seg til kl III i Sverige heller. :icon_fun: ;)

Elisabeth

http://home.no.net/ehals77

• 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...