Gå til innhold
Hundesonen.no

Lorca's Kennel, Sverige holder på å får valper (labradorer)

SD

Recommended Posts

Skrevet

Hei.

Vil bare dele den fantastiske nyheten jeg fikk fra oppdretteren til min hund Kira i dag, det holder på å poppe ut masse små, søte labradorvalper. Lorca's Kennel for da altså valper i dag, på samme dag som Kira fyller 10 måneder.

Wesminsters hund Tinka sin helsøster og min sin hunds halvsøster blir mor for første gang og Tinka og Kira er blitt tante :-D

For håpe jeg kan legge ut bilder snart.. :D

(dette innlegget ble skrevet i lykkerus, derfor litt rotete skrevet ;) )

Skrevet

Hehe... Ja, men tenk på oss (meg) som også er valpesyk, men som ikke skal ha valp før om enda noen år :)

Ellers takk for gratulasjonen ;)

Skrevet

Gratulerer til tantene. ;)

(Litt OT, men det er spennende å få vite nytt om hundeslektningene, Mias kullbror er for eksempel med på barne-tv på onsdager :) )

Begynner å bli rimelig valpesjuk jeg og nå forresten.. ;)

Skrevet

Takk :)

Ja, ikke sant det er spennende å vite om hundeslektninger? Jeg og synes det ;) Er hyggelig å holde kontakt med oppdretter (kennel) og følge med på hva som skjer ;)

Så gøy at kullbroren til Mia er med på barne-tv ;) Hva han er med i da?

Skrevet

Jeg har en bror på snart 8 år så jeg kan vel si at jeg får med meg barne-tv av og til :)

SKal prøve å få det med meg på onsdager slik at jeg får sett broren til Mia ;)

Ja, jeg og gleder meg til valpebildene kommer. De er jo så skjønne ;)

Skrevet

Aaw, så fine de er - labbisvalper er jo alltid det. :huh: Selv om jeg liker dem bedre om et par-tre uker.

Rart å tenke på at søstra til Tinka har fått valper, kan liksom ikke helt se for meg Tinka med 8-10 valper som hun skal ta vare på...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...