SD Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Hei. Vil bare dele den fantastiske nyheten jeg fikk fra oppdretteren til min hund Kira i dag, det holder på å poppe ut masse små, søte labradorvalper. Lorca's Kennel for da altså valper i dag, på samme dag som Kira fyller 10 måneder. Wesminsters hund Tinka sin helsøster og min sin hunds halvsøster blir mor for første gang og Tinka og Kira er blitt tante :-D For håpe jeg kan legge ut bilder snart.. (dette innlegget ble skrevet i lykkerus, derfor litt rotete skrevet )
Marthe Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Gratulerer med "tantunger" Ja, vi vil se bilder
Toya Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 grattiss med tanteunger ja gjøre meg enda mer valpesyk nå i ventetiden ja...slemmt
SD Skrevet 26. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Hehe... Ja, men tenk på oss (meg) som også er valpesyk, men som ikke skal ha valp før om enda noen år Ellers takk for gratulasjonen
cocker-eier Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Gratulerer til tantene. (Litt OT, men det er spennende å få vite nytt om hundeslektningene, Mias kullbror er for eksempel med på barne-tv på onsdager ) Begynner å bli rimelig valpesjuk jeg og nå forresten..
SD Skrevet 26. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Takk Ja, ikke sant det er spennende å vite om hundeslektninger? Jeg og synes det Er hyggelig å holde kontakt med oppdretter (kennel) og følge med på hva som skjer Så gøy at kullbroren til Mia er med på barne-tv Hva han er med i da?
cocker-eier Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Den onsdagsbarne-tv'n fra Tromsø. Jeg har ikke fått sett det enda, husker ikke på barne-tv lengre. Gleder meg til å se valpebilder forresten, labbiser er jo skikkelige hjerteknuser-valper.
SD Skrevet 27. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mars 2006 Jeg har en bror på snart 8 år så jeg kan vel si at jeg får med meg barne-tv av og til SKal prøve å få det med meg på onsdager slik at jeg får sett broren til Mia Ja, jeg og gleder meg til valpebildene kommer. De er jo så skjønne
SD Skrevet 28. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Dessverre døde den ene tispevalpen Bilde av mor med barn: Lorcas Kennel hjemmeside
Ingvild Skrevet 2. April 2006 Rapporter Skrevet 2. April 2006 Aaw, så fine de er - labbisvalper er jo alltid det. Selv om jeg liker dem bedre om et par-tre uker. Rart å tenke på at søstra til Tinka har fått valper, kan liksom ikke helt se for meg Tinka med 8-10 valper som hun skal ta vare på...
Tine Skrevet 2. April 2006 Rapporter Skrevet 2. April 2006 Gratulerer så kjempe mye valpene var kjempe søte da... har så lyst på selv nå
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar