Gå til innhold
Hundesonen.no

Vanlig Pris på en Pomme?

Toya

Recommended Posts

ok, jeg vet som sagt ikke noe om pommer , annet enn at de er søte små bjørner :)

men vet ikke om de som hadde anonsen jeg la ut på finn, om de er sånne gode oppdrettere, og sånn jeg...

bare reagerte på prisen jeg... ikke noe annet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp snakket med to pom-oppdrettere på NKK, for trefire år siden lå valpene på rundt ti, nå ligger de på 16-20... "Du vet, alle disse småjentene som syns de er kjekke å ha under armen" Need I say more...

nope, dont need to say more vipseliviips :)

var det jeg trudde selv, men jeg hadde aldri gitt 18 tusen for en hund, med mindre den var KNALL fin, og hadde gjort det bra og sånn altså... viste det til samboeren min,og han sa aldri i verden om jeg hadde brukt så mye penger på en sånn liten tass, får jo to collier til samme prisen sa han ..

jaja... da får jeg si til søss at hu burde starte å spare, om hu skal ha pomme... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaneligpris på pomme er 15000 - 20000

Jeg ringte til pomeranien valpeformiddler for ett parr år siden, skulle egentlig ha pomme, og da måtte jeg betale ca 15000. Men så var jeg på utstilling i sverige da, så da kom jeg i kontakt med en del pomeranien oppdrettere fra Sverige. Det var det en del billigere, men så hadde reisen og alt det kostet en del da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...