Monika! Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Skrevet 23. Mars 2006 Jeg skal lage samlingsstund for klassen neste uke. (gruer meg noe sinnsykt!) jeg skal finne ut tema også skal jeg ha to sanger, en lek og ei bok som handler om dette temaet. Og jeg er helt blank på ideer, så forslag mottas med stoor takk
Monika! Skrevet 23. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2006 Ja tenkte litt på det, men vil ha noe annet, litt enklere liksom. Får ikke til å forklare det heller
Monika! Skrevet 23. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2006 Jeg har funnet ut at jeg ska ha leggetid, eller å sove som tema. har funnet bok, og en lek. Noen som kan noen sanger om å sove, eller å legge seg? Og hva jeg kan snakke om til "barna"?
Wanderlust Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Skrevet 23. Mars 2006 "trollmor har lagt sine elleve små troll..."(eller blir den feil) "sov i ro, og god natt..."
Monika! Skrevet 23. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2006 Takk Har valgt, trollmor, og fader jakop som sang nå. det har løst seg Mangler bare å skrive planen og levere den. og fremføre hele tingen
Wanderlust Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Skrevet 23. Mars 2006 det er bra du valgte en ide jeg kom på Da føler jeg meg liksom så flink hehe
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar