henrikke Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=179804 synes nå jeg...
Betty Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Huff . Nei slik skal ikke hunder brukes, og slik skal ikke mennesker behandles. Usa
henrikke Skrevet 22. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Ot hvordan lager du den sinna lille hisigproppen??
Betty Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Ot hvordan lager du den sinna lille hisigproppen?? http://www.cheesebuerger.de/smilie.php?wahl=4&ziel=boese . Smileyverden
Nirm Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Nei. Hunder skal ikke brukes slik. Men tviler på at det bare er USA som behandler fanger mindre pent.
Toya Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Skrevet 23. Mars 2006 det der er en unødvendig bruk av hunder syntes nå jeg da, men tviler nok på at det kun er USA som er store styggge ulven angående det der... er nok flere land som missbruker de trente hundene sine på den måten , er helt ufattelig i mine øyne, trene opp en hund til noe, og så missbruke...
Inustaff Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Skrevet 23. Mars 2006 HUFF*menneker*heter det...å sykt er det blitt..sykere har vi sett det og enda sykere vil det bli.. Vi lever i en skitten verden...
Bee Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Skrevet 23. Mars 2006 Har gitt opp det Amerikanske forsvaret for lenge siden.
victoria_e Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Skrevet 23. Mars 2006 Huff hunder skal ikke brukes slikt i det hele tatt.
Guest Vicky Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Skrevet 23. Mars 2006 Utrolig trist det der Sånt er utrolig vondt å høre om..... tenk på alt det grusomme hundene f.eks opplevde under 2 verdenskrig... helt ubegripelig.
olavxxx Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Skrevet 23. Mars 2006 Vel, greit nok.. Hunder bør ikke bli brukt til slikt. Men; hvem er det som egentlig blir tråkket mest på her? Det er jo faktisk de som blir utført krigshandlinger mot. Det værste i denne sammenhengen her, er jo faktisk de som ble bitt av hundene og på andre måter ble tråkket på, både fysisk og mentalt.
henrikke Skrevet 23. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2006 Utrolig trist det der Sånt er utrolig vondt å høre om..... tenk på alt det grusomme hundene f.eks opplevde under 2 verdenskrig... helt ubegripelig. såklart enig med deg.. men det er vel så at det blir iallefall ikke formildnende at de bruker menneksets beste venn til å gå sine skitne ærend fra vårt ståsted. For irakerne er det i tillegg til å være tortur også ydmykende i og med at hunder er urene dyr i dee rs øyne..
Wheaten terrier Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Skrevet 23. Mars 2006 Når dere legger ut linker, kan dere kanskje skrive hva man kommer til, hvorfor dere legger ut linken. Da slipper jeg å åpne noe jeg ikke synes er intressant, eller vil kanskje åpne noe jeg synes er intressant. Bare et ønske fra meg
Bee Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Skrevet 23. Mars 2006 Vel, greit nok.. Hunder bør ikke bli brukt til slikt. Men; hvem er det som egentlig blir tråkket mest på her? Det er jo faktisk de som blir utført krigshandlinger mot. Det værste i denne sammenhengen her, er jo faktisk de som ble bitt av hundene og på andre måter ble tråkket på, både fysisk og mentalt. Selvfølgelig er det befolkningen er nede det virkelig går utover. Man synes kanskje først og fremst synd på fangen på det bildet, eller hva?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar