Gå til innhold
Hundesonen.no

Hadde dere skjønt denne menyen?

Line_

Recommended Posts

Skrevet

Jegt bruker jo en som er nesten helt lik, uten at folk har hatt problemer med den, så det tror jeg går bra. Mye lettere å forstå den enn den du bruker nå :D

Skrevet

Jegt bruker jo en som er nesten helt lik, uten at folk har hatt problemer med den, så det tror jeg går bra. Mye lettere å forstå den enn den du bruker nå ;)

Hehe, ok. :D

Skrevet

Jeg har en lignende meny, bare at den folder seg ut når man tar musen over..Har ikke fått noen klager på den, og å trykke er ikke såå mye vanskligere da :D

Skrevet

Jeg har en lignende meny, bare at den folder seg ut når man tar musen over..Har ikke fått noen klager på den, og å trykke er ikke såå mye vanskligere da ;)

Hvor lærte du å lage sånn meny som du har forresten? :D

Skrevet

Fordi at det blir så mye på en gang lixom mye lettere å gjøre det på andre måter...men det er jo smak og behag da :D

Skrevet

Hvor lærte du å lage sånn meny som du har forresten? :D

Tja, jeg leste "bruksanvisningen" på menyen og spurte Helene (tuppetroll) ;)

Skrevet

Fordi at det blir så mye på en gang lixom mye lettere å gjøre det på andre måter...men det er jo smak og behag da :D

Ja det er det, selv syntes jeg det er mye mer oversiktelig med en slik meny..

Skrevet

Jeg synes denne typen menyen er mye mer ryddig enn ørti menyvalg om hva hunden kan osv. De kan like gjerne komme i en undermeny under hundens navn :D Også er det flott å kunne se alle menyvalgene og ikke ha undervalg på undersidene, liksom..Så bruk i vei, Line!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...