Nirm Skrevet 21. Mars 2006 Rapporter Skrevet 21. Mars 2006 Skal på kurs i Tønsberg til helgen, og er på jakt etter et billig sted å overnatte med hunden min. Noen som har noen steder å anbefale? Og som er åpent. Må ikke være i selve Tønsberg, men sånn i rimelig kjøreavstand dit.
Silje Skrevet 21. Mars 2006 Rapporter Skrevet 21. Mars 2006 Her er en liste over overnattingssteder i Tønsberg Overnatting i Tønsberg Furustranden skal vist være gunstig for hund med tanke på turområder og slikt!
Nirm Skrevet 21. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mars 2006 Takker. Står at Furustrand har sesong fra 20. april... Maila til Skallevoll, men de har ikke åpent enda.
Nirm Skrevet 22. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Holmestrand Hundeklubb arrangerer RIK grunnkurs. Så vi skal på det da. Og håper vi slipper å kjøre Sarpsborg - Tønsberg hver dag...
MartineH Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Takker. Står at Furustrand har sesong fra 20. april... Maila til Skallevoll, men de har ikke åpent enda. Furustrand har åpne hytter hele året om jeg ikke husker feil Men det er relativt dyrt der. Men topp plass for hundene med jorder, strand og skog rundt. Holmestrand Hundeklubb? Også skal de arrangere det i Tønsberg?
Batman&Xara Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Holmestrand Hundeklubb arrangerer RIK grunnkurs. Så vi skal på det da. Og håper vi slipper å kjøre Sarpsborg - Tønsberg hver dag... Men da treffes vi der da... Skal bort dit jeg også..
Nirm Skrevet 22. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Men da treffes vi der da... Skal bort dit jeg også.. Så gøy. Gleder meg veldig til kurset Komme mer i gang med C biten på Vida.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar