Gå til innhold
Hundesonen.no

Å melge på NKK utstilling via mail


Jeampi

Recommended Posts

Hei!

Jeg sendte PM'en til NKK Bergen på mail i januar. ( info@nkk.no ) og siden jeg ikke hørte noe mer så tenkte jeg at det sikkert gikk an å melde på via mail. Men jeg har enda ikke fått påmeldingen, mens alle de andre jeg kjenner som skal stille fikk den for en uke siden.

Har de ikke godkjent påmeldingen min da eller?

Isåfall blir jeg MEGET skuffet! For det MINSTE de kunne gjort var å sende en mail tilbake og si at dessverre men du må nok enten melde på via brev eller elektronisk.

Men jeg har ikke hørt en LYD! Og jeg sendte påmeldingen til den mailen som sto på terminlisten på nkk under nkk bergen

jeg er så utrolig skuffa,sint,forbanna,fustrert og lei meg jeg nå. Jeg hadde virkelig gledet meg til denne utstillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ikke klart å komme i kontakt med en kontaktperson heller?

Jeg pleier som regel å melde på over mail de aller fleste utstillinger, og har aldri hatt problemer med det...

Se om du kan finne en kontakt person som kan hjelpe deg, er det ikke NKK avd vestlandet (eller heter det avd. Hordaland kanskje?) som arrangerer den utstillingen mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er BSBK som arrangerer tror jeg..skal jeg snakke med dem da?

EDIT: Eller jeg vet ikke hvem jeg skal kontakte... for nkk har ikke åpen etter klokken tre og jeg er hjemme på den tiden så jeg sliter med å klare å ringe før de stenger.... :)

Men har du meldt på NKK utstillinger via vanlig mail før silje og fått det godkjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Om du har hundesport så står det en lokal ansvarlig NKK "mann" (avd hordaland)

Tror han heter Edgar Waag...

Han kan du nok ringe til på kvelds tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du betalt, da?

Hvis du ikke har betalt, tror jeg du sliter! NKK er ganske strenge på påmeldingene og de har jo nettpåmelding som er den enkleste måten å melde på på.

Hvis du har betalt innen fristen, kan det nok hende du kan overbevise dem om at du faktisk har meldt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun har betalt men fikk ikke bli med... de hadde ikke fått infoen på bet. hennes.. det hadde falt bort.. ARG..

Det synes jeg er dårlig av NKK. Men sevice er vel ikke deres beste side...

Har selv vært påmeldingsansvarlig for flere utstillinger, og når det kom innbetalinger jeg ikke fikk matchet med påmelding, så tok jeg kontakt med vedkommende.

Litt fornuft er det vel lov å bruke??? Folk som sender penger, vil som gjerne et eller annet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun har betalt men fikk ikke bli med... de hadde ikke fått infoen på bet. hennes.. det hadde falt bort.. ARG..

Får hun ikke stille Pito nå altså? Kjipe Kjipe NKK altså.... :icon_redface::P

I så fall så skal hun ha pengen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte inn i dag og jeg får ikke stille nei.

Hun som jeg snakket med (utstillings ansvarlig) hadde ikke fått mailen min så hun skjønte ikke hvor den hadde blitt av for hvis det er noen som sender på mail så pleier hun å sende tilbake og si at man må melde på, via andre måter. så hun har ikke sett snurten av mailen min. Sikkert noen andre som har fått den og bare dritt i den.

Jeg betalte nøyaktig 27 Januar men infoen i betalingen hadde fallt bort så alt som sto var navnet mitt. Men hvorfor har de ikke kontaktet meg da!? Skulle de bare la regningen ligge der da og ikke sende tilbake pengene?

Nå som hun visste hvem sine penger det var så skulle jeg selvfølgelig få dem igjen. Men det er ikke pengene jeg er mest opptatt av. Jeg ville stille, for jeg hadde virkelig gledet meg til denne utstillingen. Men sånn kan det gå...Dritt altså..

Men vi kommer nå utover og plager Kine og Ivan i helgen uansett B)

EDIT: Og for å se det fra den lyse siden så har jeg 280 kr å shoppe for på utstillingen nå :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte inn i dag og jeg får ikke stille nei.

Hun som jeg snakket med (utstillings ansvarlig) hadde ikke fått mailen min så hun skjønte ikke hvor den hadde blitt av for hvis det er noen som sender på mail så pleier hun å sende tilbake og si at man må melde på, via andre måter. så hun har ikke sett snurten av mailen min. Sikkert noen andre som har fått den og bare dritt i den.

Jeg betalte nøyaktig 27 Januar men infoen i betalingen hadde fallt bort så alt som sto var navnet mitt. Men hvorfor har de ikke kontaktet meg da!? Skulle de bare la regningen ligge der da og ikke sende tilbake pengene?

Nå som hun visste hvem sine penger det var så skulle jeg selvfølgelig få dem igjen. Men det er ikke pengene jeg er mest opptatt av. Jeg ville stille, for jeg hadde virkelig gledet meg til denne utstillingen. Men sånn kan det gå...Dritt altså..

Men vi kommer nå utover og plager Kine og Ivan i helgen uansett B)

EDIT: Og for å se det fra den lyse siden så har jeg 280 kr å shoppe for på utstillingen nå :D

Ja du kan si det sånn ja.

Synes jeg ser dollartegnene i øynene dine allarede.

Nesten som når Jostein trakk Astrixen fra utstillingen på manger og fikk igjen hele 280,- jeg trodde han ikke fikk igjen mere en 140 eller noe slikt for vi hadde jo meldt på 3 hunder(hvorav den tredje bare kostet 140,-) men vi sier jo ikke neitakk til litt penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte nøyaktig 27 Januar men infoen i betalingen hadde fallt bort så alt som sto var navnet mitt. Men hvorfor har de ikke kontaktet meg da!? Skulle de bare la regningen ligge der da og ikke sende tilbake pengene?

Jeg forstår at det er surt, men samtidig synes jeg ikke du kan klandre NKK - hvis det på betalingen bare står navnet ditt, er det faktisk ikke godt å vite at det er betaling for utstilling i det hele tatt! Det kunne jo vært HD-avlesning, bestilling av genser, championatdiplom eller hva som helst.

Ja, jeg vet de har ulike kontonummer - men mange roter med numrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men hvorfor kontaktet de meg ikke når de fikk en betaling uten mer info?

jeg klander dem ikke for at opplysningene har forsvunnet, for all del!

Men jeg syntes at når de fikk inn en betaling med bare navnet mitt så syntes jeg at de kunne ringt meg og hørt hva det gjalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...