Gå til innhold
Hundesonen.no

Verdal Fengsel - noen som kan veien?


Ina

Recommended Posts

Noen som kan forklare meg veien til Verdal Fengsel? Når jeg kommer fra Trondheim..

Husker så vidt en del av forklaringa jeg fikk.. Kjører av E6 på Verdal, så til høyre i første kryss. Deretter kommer man til ei rundkjøring. Så husker jeg ikke mer. Tror jeg skal til venstre i den rundkjøring..? Hehe..

Edit: Leta litt til. Fant fram at adressa var Tangenvegen 32. Da hadde jeg rett da, hehe..

- Til høyere i første kryss når jeg har kjørt av E6

- Til venstre i første rundkjøring

- Til venstre inn Tangenvegen, åsså følge den veien til jeg kommer fram. Men jeg fikk høre at det kom skilt til fengselet etter rundkjøringa, så da er det ikke noe stress.

Hoho, Ina på roadtrip til Verdal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scorpioen84: Haha! :)

Kine: Hihi.. Neida, jeg har ikke kjørt for fort. Jostein har det :) I fjor vår så gikk det "litt" for fort, kjørte av veien og greier.. Var i rettsake i november, og i desember så fikk han dommen: Mistet kortet i 8 mnd og 16 dager ubetinget fengsel (Men når han reiste inn forige onsdag, så fikk han beskjed om at de hadde ikke plass til å ha ham lengre enn 14 dager ;) )

Såååå, neste onsdag skal jeg altså kjøre oppover å hente han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scorpioen84: Haha! :P

Kine: Hihi.. Neida, jeg har ikke kjørt for fort. Jostein har det :) I fjor vår så gikk det "litt" for fort, kjørte av veien og greier.. Var i rettsake i november, og i desember så fikk han dommen: Mistet kortet i 8 mnd og 16 dager ubetinget fengsel (Men når han reiste inn forige onsdag, så fikk han beskjed om at de hadde ikke plass til å ha ham lengre enn 14 dager :P )

Såååå, neste onsdag skal jeg altså kjøre oppover å hente han.

woow ;) be han typen din om å ta det roligere framover da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

woow :) be han typen din om å ta det roligere framover da! :)

Haha! Gjett om han gjør ;) Perioden mellom ulykken i fjor vår og til han mistet lappen i november, så kjørte han som et englebarn, så han har lært ja, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er jo menn, hva forventer dere?!?!? :)

Nei si det ;) ikke mye egentlig :)

Men å si at han ikke har lært blir vel litt feil, han kjører aldri for fort akkurat der han ble tatt lenger. Vel ikke bevisst iallefall :rolleyes:

Ina: Hvordan går det uten han i 2 uker da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra han har lært i allefall. :)

Typen mista lappen i fjor rett før 19 årsdagen, har nettop fått den tilbake, vil ikke si han har lært særlig :rolleyes: Noe som jeg synes er dumt da.

Huff og huff.. Jeg er glad jeg ikke var sammen med Jostein tiden før ulykka, for da var jo farta aldri under 110 fra Støren til Trondheim liksom. En gang skulle han teste Vectra'en til en kompis, brukte 17 minutt fra Støren til Sandmoen (en tur som vanligvis tar tre kvarter) Hadde jeg vært sammen med ham da, så hadde jeg klikka mongo, seriøst.

Å hvis han driver med "tullkjøring" nå (eller, før han mista lappen da), så er jeg kjapp med å si ifra ja, hihi..

Btw Monika, den ulykka skjedde faktisk på Verdal *ler* Det var endel oppslag i avisene, men ikke sikkert du husker det. Legger ved to bilder av bilen.

http://i6.photobucket.com/albums/y232/maxima05/rundn_1.jpg

http://i6.photobucket.com/albums/y232/maxima05/rundn.jpg

Hehe.. Typen din kjører ikke tilfeldigvis 240 Monika? Syns halve Verdal kjører det :)

Sorry, dette ble veeeeeldig OT! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina: Hvordan går det uten han i 2 uker da?

Jævli! Jeg går på veggen snart.. :) Vant til å se og snakke med ham hver dag, nå hører jeg bare fra ham innimellom. Har jo sånn "telefonkort" han kan bruke, men kan ikke snakke mange minuttene der heller akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjsann :)

Jeg sier ifra jeg og ja. Men han "unnskylder" seg med at han kjører bare sånn når han kjører alene. Da gjør det ikke noe mener han, vel jeg mener noe helt annet! har våre uenigheter der :P

Husker ikke den ulykken i farten nei.Men så har jeg kortidsminne og da, vet du hvor på Verdal det skjedde?

Han kjører ikke 240 nei, men 740. hehe :) JA! halve verdaln kjører Volvo, flest 240. :rolleyes:;)

Edit: Huff :P

Jeg vet hvordan du har det! typen er borte i 2 uker nå, kommer hjem på mandag. Jeg tror jeg døør snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjsann :)

Jeg sier ifra jeg og ja. Men han "unnskylder" seg med at han kjører bare sånn når han kjører alene. Da gjør det ikke noe mener han, vel jeg mener noe helt annet! har våre uenigheter der :P

Husker ikke den ulykken i farten nei.Men så har jeg kortidsminne og da, vet du hvor på Verdal det skjedde?

Han kjører ikke 240 nei, men 740. hehe ;) JA! halve verdaln kjører Volvo, flest 240. :rolleyes::P

Edit: Huff :P

Jeg vet hvordan du har det! typen er borte i 2 uker nå, kommer hjem på mandag. Jeg tror jeg døør snart :P

Hmm, nei jeg er ikke sikker hvor på Verdal det var...

Haha, bombe at det var Volvo ja! :) Jostein kjører 940, "storebroren" til 740 :P Den bilen hans betyr neeesten mer enn meg, vi ligger nok på lik linje kan jeg tenke meg, hehe.. "litt" volvofreak ja.

Men til våren får han låne garasjen til pappa til å montere alt det nye som skal på den, så da kan jeg ihvertfall være i nærheten selv om han er mer enn opptatt av den bilen, hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nei jeg er ikke sikker hvor på Verdal det var...

Haha, bombe at det var Volvo ja! :D Jostein kjører 940, "storebroren" til 740 :P Den bilen hans betyr neeesten mer enn meg, vi ligger nok på lik linje kan jeg tenke meg, hehe.. "litt" volvofreak ja.

Men til våren får han låne garasjen til pappa til å montere alt det nye som skal på den, så da kan jeg ihvertfall være i nærheten selv om han er mer enn opptatt av den bilen, hihi..

hehe, ikke sant :)

Sånn er det her og :P Han brukte opp hele lønningen på bilen, før han fikk lønningen han. Og bruker mesteparten av dagen sin i bilen når han er hjemme.

Fine biler da, det må jeg innrømme. (jeg som hatet volvo før jeg møtte han :D og forgudet BMW, nå er det vel heller omvendt ja :D )

Ikke værst d da ;) hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nei jeg er ikke sikker hvor på Verdal det var...

Jeg tror jeg husker det, var det no sånt som 100meter bremsespor før den plantet seg i åkern.?

Tror fakrisk jeg har eller hadde avisbildene på pcn en stund, drev gjettekonkuranse om hvor fort biln hadde kjørt før ulykken... :)

nei, skulle vært forbud mot å kjøre volvo på verdaln, tenk så fredelig det hadde blitt... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg husker det, var det no sånt som 100meter bremsespor før den plantet seg i åkern.?

Tror fakrisk jeg har eller hadde avisbildene på pcn en stund, drev gjettekonkuranse om hvor fort biln hadde kjørt før ulykken... :D

nei, skulle vært forbud mot å kjøre volvo på verdaln, tenk så fredelig det hadde blitt... :)

Haha! Hva med vectraene som kjører der da? eller alle golfene? eller bmwene, eller mercedesene (gud det har kommet et lass med mercedes nå i det siste) kommer ikke på flere nå i farta :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine biler da, det må jeg innrømme. (jeg som hatet volvo før jeg møtte han :) og forgudet BMW, nå er det vel heller omvendt ja :D )

Hahaha!! Akkurat d samme her :D

Jeg hata Volvo før, og eeeeelska BMW. Når Jostein fikk opp øynene mine for at det faktisk fantes andre Volvo'er enn søppel 240, så var det jo faktisk mange fiiiine.

S60, S80 og V70 må vel være favorittene (åsså 940, for ikke å skuffe han som sitter på Pallen :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg husker det, var det no sånt som 100meter bremsespor før den plantet seg i åkern.?

Tror fakrisk jeg har eller hadde avisbildene på pcn en stund, drev gjettekonkuranse om hvor fort biln hadde kjørt før ulykken... :D

Haha! Kan godt stemme det ja.

Hastigheten ble jo målt ut i fra bremsespora, siden det ikke var noe laser/radar eller vitner der akkurat da. Men for å si det sånn. Når dommen ble opplest så var de ganske snille, farta var ikke så høy der, som den eeeegentlig var.. Jostein svarte selvfølgelig bestandig "Nei jeg vet ikke hvor høy fart jeg hadde, jeg så ikke på speedometeret.." :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!! Akkurat d samme her :D

Jeg hata Volvo før, og eeeeelska BMW. Når Jostein fikk opp øynene mine for at det faktisk fantes andre Volvo'er enn søppel 240, så var det jo faktisk mange fiiiine.

S60, S80 og V70 må vel være favorittene (åsså 940, for ikke å skuffe han som sitter på Pallen :) )

Ååja. plusse til 740 der så blir det bra, og en 850 stasjonsvogn sier jeg heller ikke nei takk til :D

Anders har til og med overtalt moren sin til å kjøpe seg volvo. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååja. plusse til 740 der så blir det bra, og en 850 stasjonsvogn sier jeg heller ikke nei takk til :)

Anders har til og med overtalt moren sin til å kjøpe seg volvo. :D

Haha! Jostein har planer om å overtale pappa til å bytte til Volvo nå, det kan bli litt av en jobb.. Pappa som i alle år har vært trofast mot Mazda og Nissan :D

Men foreldrene til Jostein har en knallfin V70 *sikle* Jostein har sagt at han skal kjøpe seg V70 om noen år han også, hehe.. se for deg oss to om 5 år da;

- Nytt hus

- Unge (selv om Jostein egentlig ikke vil ha unge, men jeg tror ikke helt på ham)

- Helt ny V70 med hundebur og Eso inni :D

- Med andre ord; Den perfekte familie, tihi

Haha, jeg drømmer? Neeeida :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jostein har planer om å overtale pappa til å bytte til Volvo nå, det kan bli litt av en jobb.. Pappa som i alle år har vært trofast mot Mazda og Nissan :)

Men foreldrene til Jostein har en knallfin V70 *sikle* Jostein har sagt at han skal kjøpe seg V70 om noen år han også, hehe.. se for deg oss to om 5 år da;

- Nytt hus

- Unge (selv om Jostein egentlig ikke vil ha unge, men jeg tror ikke helt på ham)

- Helt ny V70 med hundebur og Eso inni :D

- Med andre ord; Den perfekte familie, tihi

Haha, jeg drømmer? Neeeida :rolleyes:

hehe, spennende å høre om han klarer det da :D

å misunne! pappa vil kjøpe v70, men de er for dyre for han ennå. dessverre. <_<

Akkurat det har Anders sagt og, han skal alltid ha volvo, så familiebilen kommer til å bli v70 :D

Ja og drømmer kan meget ofte komme i oppfyllelse :D Ser det for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...