Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildespam fra Letohallen! :P

Marianne

Recommended Posts

Skrevet

Kjærestene Loke og Lita! :)

Bilder010.jpg

Loke kjeder seg og må underholdes litt

Bilder013.jpg

Lita er linselus

Bilder014.jpg

Næææh, se hvem som plutselig var i Sheltie ringen men som ikke hadde tid til å se over på den andre siden av ringen da! :P

Bilder015.jpg

Bilder021.jpg

Bilder020.jpg

Lita'n min er pen! :)

Bilder025.jpg

Ane og Solo kom også en liten tur, Solo syns ikke det var så moro å være inne i hallen! Skummelt! ;)

Bilder026.jpg

Slitsomt å være på utstilling assa..

Bilder028.jpg

Jeanette og Blaze fjoller litt! :P

Bilder018.jpg

Skrevet

Blaze og Loke flørter!

Bilder029.jpg

Bilder030.jpg

Bilder031.jpg

Se på den vakre NUCH da! :) Hun er bare til å spise opp!!! :)

Bilder034.jpg

Bilder035.jpg

Ulven Likka

Bilder040.jpg

Bilder042.jpg

Og her er beviset, Loke slapper av! ;)

Bilder044.jpg

Lita får et av sine nåmåjegspiseoppAnnetteanfall! Hihihi :P

Bilder050.jpg

Da er det bare å rette på sveisen etterpå! B)

802142f3.jpg

Skrevet

Lita og Likka lurer på om de kan finne på noe bøll

Bilder047.jpg

Jepp, det kan de! :)

ed6ee0a4.jpg

a422485e.jpg

Bilder064.jpg

Loke fikk helt hysteria når damene hans lekte og han ikke fikk være med! :rolleyes:

82c25e8e.jpg

Bilder069.jpg

Bilder066.jpg

Bilder067.jpg

Bilder072.jpg

Phu, blir sliten av dette! :P

Bilder073.jpg

Det var et lite utvalg av bildene jeg tok! :)

Hilde: jeg håper du legger merke til at jeg har ikke tatt med bildene av deg! Snill nå...? ;) (Evt bare redd for et søksmål... :P )

Skrevet

Jeg hilste på hunden din Marianne, men da var du ikke der :) Hun var mye større enn jeg trodde, og tror jeg også kommenterte at hun var tøff når jeg stod der :)

Guest Jonna
Skrevet

Må bare informere alle om at Lita er meget flink til å tigge og har ett super bedårene tigge blikk. Fikk dårlig samvittighet hele tiden der jeg satt :) Hun ville t.o.m. ha min kjære kopp med te en gang :rolleyes:

Mer sjarmerende blanding skal man lete lenge etter.

Skrevet

Må bare informere alle om at Lita er meget flink til å tigge og har ett super bedårene tigge blikk. Fikk dårlig samvittighet hele tiden der jeg satt ;) Hun ville t.o.m. ha min kjære kopp med te en gang :rolleyes:

Hun var nudelig :)

Mange flotte bilder der av flotte bofser :)

Skrevet

Nei Line, han ble ikke stilt.Vi bare miljøtrente..Skal stille han i stangehallen (hvor nå enn det er) sannsynligvis om en måneds tid ca. jeg fikk ikke tatt så mange bilder ford et ble litt mye for meg med kamera,hund, veske, skravling etc å holde styr på men her er litt spam fra meg:

Lita :)

Litaprofil.jpg

Lokeliten:

lokeslappeav.jpg

:) X-files:

xfiles.jpg

alletre1.jpg

Loke 20min etter at vi kom hjem:

Lokesliten.jpg

Skrevet

Caroline: Tok masse bilder av dere! :P Vi satt RETT ovenfor dere! Og sønnen din er skjønn!! :)

Line: Nei Loke ble ikke stilt idag, bare miljøtrente:)

Jeanette: Selvfølgelig var Blaze linselus, makan til vakker hund skal vi lete lenge etter!!! I'm in love!!! :love2: Og tusen takk for det du skrev om matvraket mitt! :):P

Mali: hehehe ja hun er svær! Men takk! Synd du ikke kom bort senere når jeg var der da! <_< ;)

Skrevet

Må bare informere alle om at Lita er meget flink til å tigge og har ett super bedårene tigge blikk. Fikk dårlig samvittighet hele tiden der jeg satt :) Hun ville t.o.m. ha min kjære kopp med te en gang :rolleyes:

Jøss...så hun tigger mat fra deg altså..hun bare forsyner seg hos meg ;) Den perfekte klikkerhund :)

Skrevet

Loke 20min etter at vi kom hjem:

Lokesliten.jpg

:) Sånn har Lita også vært etter at vi kom hjem, rett etter at hun overfalt Tequila da selvfølgelig... :rolleyes:

Guest Jonna
Skrevet

Jøss...så hun tigger mat fra deg altså..hun bare forsyner seg hos meg :) Den perfekte klikkerhund :)

Tror ikke bånde hennes var langt nok til å forsyne seg. Så hun nøyde seg med intens stirring ;)

Skrevet

Jøss...så hun tigger mat fra deg altså..hun bare forsyner seg hos meg :P Den perfekte klikkerhund :)

HVA??? :) Forsyner hun seg? :P

;) Mye tyder på at den hunden har gjort som hun selv vil ganske lenge! :rolleyes:

Men ja, hun er perfekt! :P :P

Skrevet

HVA??? :) Forsyner hun seg? :)

;) Mye tyder på at den hunden har gjort som hun selv vil ganske lenge! :rolleyes:

Men ja, hun er perfekt! :P :P

Fine lommene til tanta Annette..... :P

Skrevet

Fine lommene til tanta Annette..... :)

Ja det var veldig også da......! :) Men men, noe må jo vi ha å jobbe med!!! ;) Knis knis

Skrevet

Var ute en liten tur m jentene nå. Det er den første turen vi har hatt uten at Lita dro i båndet eller bølla med Tequila! :) Hun er jo helt utslitt!!! Og syns det var fryktelig unødvendig å gå lengre enn på utsiden av døra! :)

Skrevet

nydelige bilder av utrolig vakre hunder!!!

Blaze var bare nyyyydelig!

Enig...Og så sosial og trivelig (bare ingen hunder kødder med buret hennes :) )hun ble ikke mindre nydelig i mine øyne når jeg så lekelysten hennes.Å få drepe en klut var visst omtrent verdt å dø for... *ønske seg*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...