Marianne Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 Kjærestene Loke og Lita! Loke kjeder seg og må underholdes litt Lita er linselus Næææh, se hvem som plutselig var i Sheltie ringen men som ikke hadde tid til å se over på den andre siden av ringen da! Lita'n min er pen! Ane og Solo kom også en liten tur, Solo syns ikke det var så moro å være inne i hallen! Skummelt! Slitsomt å være på utstilling assa.. Jeanette og Blaze fjoller litt!
Marianne Skrevet 19. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 Blaze og Loke flørter! Se på den vakre NUCH da! Hun er bare til å spise opp!!! Ulven Likka Og her er beviset, Loke slapper av! Lita får et av sine nåmåjegspiseoppAnnetteanfall! Hihihi Da er det bare å rette på sveisen etterpå! B)
Marianne Skrevet 19. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 Lita og Likka lurer på om de kan finne på noe bøll Jepp, det kan de! Loke fikk helt hysteria når damene hans lekte og han ikke fikk være med! Phu, blir sliten av dette! Det var et lite utvalg av bildene jeg tok! Hilde: jeg håper du legger merke til at jeg har ikke tatt med bildene av deg! Snill nå...? (Evt bare redd for et søksmål... )
Caroline Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 Bilde av oss?? Var selvfølgelig for opptatt til å titte meg rundt *fnis* Må komme bort da vet du! Pappa ble visst med på bildet også
Guest Jonna Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 Det var jo fælt til linselus Blaze var også da ^_^
WheatenMali Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 Jeg hilste på hunden din Marianne, men da var du ikke der Hun var mye større enn jeg trodde, og tror jeg også kommenterte at hun var tøff når jeg stod der
Guest Jonna Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 Må bare informere alle om at Lita er meget flink til å tigge og har ett super bedårene tigge blikk. Fikk dårlig samvittighet hele tiden der jeg satt Hun ville t.o.m. ha min kjære kopp med te en gang Mer sjarmerende blanding skal man lete lenge etter.
Basse Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 Må bare informere alle om at Lita er meget flink til å tigge og har ett super bedårene tigge blikk. Fikk dårlig samvittighet hele tiden der jeg satt Hun ville t.o.m. ha min kjære kopp med te en gang Mer sjarmerende blanding skal man lete lenge etter. Hun var nudelig Mange flotte bilder der av flotte bofser
Mud Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 Nei Line, han ble ikke stilt.Vi bare miljøtrente..Skal stille han i stangehallen (hvor nå enn det er) sannsynligvis om en måneds tid ca. jeg fikk ikke tatt så mange bilder ford et ble litt mye for meg med kamera,hund, veske, skravling etc å holde styr på men her er litt spam fra meg: Lita Lokeliten: X-files: Loke 20min etter at vi kom hjem:
Marianne Skrevet 19. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 Caroline: Tok masse bilder av dere! Vi satt RETT ovenfor dere! Og sønnen din er skjønn!! Line: Nei Loke ble ikke stilt idag, bare miljøtrente:) Jeanette: Selvfølgelig var Blaze linselus, makan til vakker hund skal vi lete lenge etter!!! I'm in love!!! :love2: Og tusen takk for det du skrev om matvraket mitt! Mali: hehehe ja hun er svær! Men takk! Synd du ikke kom bort senere når jeg var der da! <_<
Mud Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 Må bare informere alle om at Lita er meget flink til å tigge og har ett super bedårene tigge blikk. Fikk dårlig samvittighet hele tiden der jeg satt Hun ville t.o.m. ha min kjære kopp med te en gang Mer sjarmerende blanding skal man lete lenge etter. Jøss...så hun tigger mat fra deg altså..hun bare forsyner seg hos meg Den perfekte klikkerhund
Marianne Skrevet 19. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 Loke 20min etter at vi kom hjem: Sånn har Lita også vært etter at vi kom hjem, rett etter at hun overfalt Tequila da selvfølgelig...
Guest Jonna Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 Jøss...så hun tigger mat fra deg altså..hun bare forsyner seg hos meg Den perfekte klikkerhund Tror ikke bånde hennes var langt nok til å forsyne seg. Så hun nøyde seg med intens stirring
Marianne Skrevet 19. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 Jøss...så hun tigger mat fra deg altså..hun bare forsyner seg hos meg Den perfekte klikkerhund HVA??? Forsyner hun seg? Mye tyder på at den hunden har gjort som hun selv vil ganske lenge! Men ja, hun er perfekt! :P
Mud Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 HVA??? Forsyner hun seg? Mye tyder på at den hunden har gjort som hun selv vil ganske lenge! Men ja, hun er perfekt! :P Fine lommene til tanta Annette.....
Marianne Skrevet 19. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 Fine lommene til tanta Annette..... Ja det var veldig også da......! Men men, noe må jo vi ha å jobbe med!!! Knis knis
påsan Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 mange flotte bilder digger første lekebildet med lita og likka
Marianne Skrevet 19. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 Var ute en liten tur m jentene nå. Det er den første turen vi har hatt uten at Lita dro i båndet eller bølla med Tequila! Hun er jo helt utslitt!!! Og syns det var fryktelig unødvendig å gå lengre enn på utsiden av døra!
Toya Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 toya var heller ikke i hundre som hu pleier på turen i dag.. kan ha noe med aktiviteten på hundeklubben
Jeampi Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 nydelige bilder av utrolig vakre hunder!!! Blaze var bare nyyyydelig!
Renate A Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 Men men hvor der Tequila?? Kule bilder.
Mud Skrevet 20. Mars 2006 Rapporter Skrevet 20. Mars 2006 nydelige bilder av utrolig vakre hunder!!! Blaze var bare nyyyydelig! Enig...Og så sosial og trivelig (bare ingen hunder kødder med buret hennes )hun ble ikke mindre nydelig i mine øyne når jeg så lekelysten hennes.Å få drepe en klut var visst omtrent verdt å dø for... *ønske seg*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar