Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildespam fra Letohallen! :P

Marianne

Recommended Posts

Kjærestene Loke og Lita! :)

Bilder010.jpg

Loke kjeder seg og må underholdes litt

Bilder013.jpg

Lita er linselus

Bilder014.jpg

Næææh, se hvem som plutselig var i Sheltie ringen men som ikke hadde tid til å se over på den andre siden av ringen da! :P

Bilder015.jpg

Bilder021.jpg

Bilder020.jpg

Lita'n min er pen! :)

Bilder025.jpg

Ane og Solo kom også en liten tur, Solo syns ikke det var så moro å være inne i hallen! Skummelt! ;)

Bilder026.jpg

Slitsomt å være på utstilling assa..

Bilder028.jpg

Jeanette og Blaze fjoller litt! :P

Bilder018.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blaze og Loke flørter!

Bilder029.jpg

Bilder030.jpg

Bilder031.jpg

Se på den vakre NUCH da! :) Hun er bare til å spise opp!!! :)

Bilder034.jpg

Bilder035.jpg

Ulven Likka

Bilder040.jpg

Bilder042.jpg

Og her er beviset, Loke slapper av! ;)

Bilder044.jpg

Lita får et av sine nåmåjegspiseoppAnnetteanfall! Hihihi :P

Bilder050.jpg

Da er det bare å rette på sveisen etterpå! B)

802142f3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lita og Likka lurer på om de kan finne på noe bøll

Bilder047.jpg

Jepp, det kan de! :)

ed6ee0a4.jpg

a422485e.jpg

Bilder064.jpg

Loke fikk helt hysteria når damene hans lekte og han ikke fikk være med! :rolleyes:

82c25e8e.jpg

Bilder069.jpg

Bilder066.jpg

Bilder067.jpg

Bilder072.jpg

Phu, blir sliten av dette! :P

Bilder073.jpg

Det var et lite utvalg av bildene jeg tok! :)

Hilde: jeg håper du legger merke til at jeg har ikke tatt med bildene av deg! Snill nå...? ;) (Evt bare redd for et søksmål... :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Må bare informere alle om at Lita er meget flink til å tigge og har ett super bedårene tigge blikk. Fikk dårlig samvittighet hele tiden der jeg satt :) Hun ville t.o.m. ha min kjære kopp med te en gang :rolleyes:

Mer sjarmerende blanding skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare informere alle om at Lita er meget flink til å tigge og har ett super bedårene tigge blikk. Fikk dårlig samvittighet hele tiden der jeg satt ;) Hun ville t.o.m. ha min kjære kopp med te en gang :rolleyes:

Hun var nudelig :)

Mange flotte bilder der av flotte bofser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Line, han ble ikke stilt.Vi bare miljøtrente..Skal stille han i stangehallen (hvor nå enn det er) sannsynligvis om en måneds tid ca. jeg fikk ikke tatt så mange bilder ford et ble litt mye for meg med kamera,hund, veske, skravling etc å holde styr på men her er litt spam fra meg:

Lita :)

Litaprofil.jpg

Lokeliten:

lokeslappeav.jpg

:) X-files:

xfiles.jpg

alletre1.jpg

Loke 20min etter at vi kom hjem:

Lokesliten.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline: Tok masse bilder av dere! :P Vi satt RETT ovenfor dere! Og sønnen din er skjønn!! :)

Line: Nei Loke ble ikke stilt idag, bare miljøtrente:)

Jeanette: Selvfølgelig var Blaze linselus, makan til vakker hund skal vi lete lenge etter!!! I'm in love!!! :love2: Og tusen takk for det du skrev om matvraket mitt! :):P

Mali: hehehe ja hun er svær! Men takk! Synd du ikke kom bort senere når jeg var der da! <_< ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare informere alle om at Lita er meget flink til å tigge og har ett super bedårene tigge blikk. Fikk dårlig samvittighet hele tiden der jeg satt :) Hun ville t.o.m. ha min kjære kopp med te en gang :rolleyes:

Jøss...så hun tigger mat fra deg altså..hun bare forsyner seg hos meg ;) Den perfekte klikkerhund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jøss...så hun tigger mat fra deg altså..hun bare forsyner seg hos meg :) Den perfekte klikkerhund :)

Tror ikke bånde hennes var langt nok til å forsyne seg. Så hun nøyde seg med intens stirring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss...så hun tigger mat fra deg altså..hun bare forsyner seg hos meg :P Den perfekte klikkerhund :)

HVA??? :) Forsyner hun seg? :P

;) Mye tyder på at den hunden har gjort som hun selv vil ganske lenge! :rolleyes:

Men ja, hun er perfekt! :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute en liten tur m jentene nå. Det er den første turen vi har hatt uten at Lita dro i båndet eller bølla med Tequila! :) Hun er jo helt utslitt!!! Og syns det var fryktelig unødvendig å gå lengre enn på utsiden av døra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelige bilder av utrolig vakre hunder!!!

Blaze var bare nyyyydelig!

Enig...Og så sosial og trivelig (bare ingen hunder kødder med buret hennes :) )hun ble ikke mindre nydelig i mine øyne når jeg så lekelysten hennes.Å få drepe en klut var visst omtrent verdt å dø for... *ønske seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...