Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildespam fra Letohallen! :P


Marianne

Recommended Posts

Kjærestene Loke og Lita! :)

Bilder010.jpg

Loke kjeder seg og må underholdes litt

Bilder013.jpg

Lita er linselus

Bilder014.jpg

Næææh, se hvem som plutselig var i Sheltie ringen men som ikke hadde tid til å se over på den andre siden av ringen da! :P

Bilder015.jpg

Bilder021.jpg

Bilder020.jpg

Lita'n min er pen! :)

Bilder025.jpg

Ane og Solo kom også en liten tur, Solo syns ikke det var så moro å være inne i hallen! Skummelt! ;)

Bilder026.jpg

Slitsomt å være på utstilling assa..

Bilder028.jpg

Jeanette og Blaze fjoller litt! :P

Bilder018.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blaze og Loke flørter!

Bilder029.jpg

Bilder030.jpg

Bilder031.jpg

Se på den vakre NUCH da! :) Hun er bare til å spise opp!!! :)

Bilder034.jpg

Bilder035.jpg

Ulven Likka

Bilder040.jpg

Bilder042.jpg

Og her er beviset, Loke slapper av! ;)

Bilder044.jpg

Lita får et av sine nåmåjegspiseoppAnnetteanfall! Hihihi :P

Bilder050.jpg

Da er det bare å rette på sveisen etterpå! B)

802142f3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lita og Likka lurer på om de kan finne på noe bøll

Bilder047.jpg

Jepp, det kan de! :)

ed6ee0a4.jpg

a422485e.jpg

Bilder064.jpg

Loke fikk helt hysteria når damene hans lekte og han ikke fikk være med! :rolleyes:

82c25e8e.jpg

Bilder069.jpg

Bilder066.jpg

Bilder067.jpg

Bilder072.jpg

Phu, blir sliten av dette! :P

Bilder073.jpg

Det var et lite utvalg av bildene jeg tok! :)

Hilde: jeg håper du legger merke til at jeg har ikke tatt med bildene av deg! Snill nå...? ;) (Evt bare redd for et søksmål... :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Må bare informere alle om at Lita er meget flink til å tigge og har ett super bedårene tigge blikk. Fikk dårlig samvittighet hele tiden der jeg satt :) Hun ville t.o.m. ha min kjære kopp med te en gang :rolleyes:

Mer sjarmerende blanding skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare informere alle om at Lita er meget flink til å tigge og har ett super bedårene tigge blikk. Fikk dårlig samvittighet hele tiden der jeg satt ;) Hun ville t.o.m. ha min kjære kopp med te en gang :rolleyes:

Mer sjarmerende blanding skal man lete lenge etter.

Hun var nudelig :)

Mange flotte bilder der av flotte bofser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Line, han ble ikke stilt.Vi bare miljøtrente..Skal stille han i stangehallen (hvor nå enn det er) sannsynligvis om en måneds tid ca. jeg fikk ikke tatt så mange bilder ford et ble litt mye for meg med kamera,hund, veske, skravling etc å holde styr på men her er litt spam fra meg:

Lita :)

Litaprofil.jpg

Lokeliten:

lokeslappeav.jpg

:) X-files:

xfiles.jpg

alletre1.jpg

Loke 20min etter at vi kom hjem:

Lokesliten.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline: Tok masse bilder av dere! :P Vi satt RETT ovenfor dere! Og sønnen din er skjønn!! :)

Line: Nei Loke ble ikke stilt idag, bare miljøtrente:)

Jeanette: Selvfølgelig var Blaze linselus, makan til vakker hund skal vi lete lenge etter!!! I'm in love!!! :love2: Og tusen takk for det du skrev om matvraket mitt! :):P

Mali: hehehe ja hun er svær! Men takk! Synd du ikke kom bort senere når jeg var der da! <_< ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare informere alle om at Lita er meget flink til å tigge og har ett super bedårene tigge blikk. Fikk dårlig samvittighet hele tiden der jeg satt :) Hun ville t.o.m. ha min kjære kopp med te en gang :rolleyes:

Mer sjarmerende blanding skal man lete lenge etter.

Jøss...så hun tigger mat fra deg altså..hun bare forsyner seg hos meg ;) Den perfekte klikkerhund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jøss...så hun tigger mat fra deg altså..hun bare forsyner seg hos meg :) Den perfekte klikkerhund :)

Tror ikke bånde hennes var langt nok til å forsyne seg. Så hun nøyde seg med intens stirring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss...så hun tigger mat fra deg altså..hun bare forsyner seg hos meg :P Den perfekte klikkerhund :)

HVA??? :) Forsyner hun seg? :P

;) Mye tyder på at den hunden har gjort som hun selv vil ganske lenge! :rolleyes:

Men ja, hun er perfekt! :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute en liten tur m jentene nå. Det er den første turen vi har hatt uten at Lita dro i båndet eller bølla med Tequila! :) Hun er jo helt utslitt!!! Og syns det var fryktelig unødvendig å gå lengre enn på utsiden av døra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelige bilder av utrolig vakre hunder!!!

Blaze var bare nyyyydelig!

Enig...Og så sosial og trivelig (bare ingen hunder kødder med buret hennes :) )hun ble ikke mindre nydelig i mine øyne når jeg så lekelysten hennes.Å få drepe en klut var visst omtrent verdt å dø for... *ønske seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Er mye enig i det Spaniels sier, men og med Debbie. Det er vanskelig å si, og enhver må jo se an sin valp. Men man kan absolutt starte å trene på det tidlig ☺️ At man har andre hunder tror jeg og gjør at det går raskere, for da er de ikke helt alene, og de lærer av den andre hunden. Forrige valp kunne veldig raskt være hjemme alene en hel arbeidsdag. Da hadde jeg en annen voksen hund i tillegg. Nåværende valp er ikke der enda, han er 5 måneder. Men han kan være alene 5 timer til nå, har tenkt å prøve opp på 6 timer denne uken, og satser på at etter sommerferien klarer han en full arbeidsdag. Godt mulig det kunne gått noe raskere hvis jeg virkelig måtte, men jeg har hatt en veldig fin og fleksibel ordning med jobb i forhold til hjemmekontor, så jeg har ikke pushet det mer enn jeg må og er komfortabel med selv.  Valpen min har ult litt innimellom når han har vært alene, men ikke mer enn 5-10 minutter. Ikke noe veldig system i når han gjør det i alene hjemme perioden. Noen ganger rett etter jeg har dratt, andre ganger først etter 1 time. Nå tror jeg han har sluttet med det. Jeg har kamera på han med lyd, men følger ikke med på det hele tiden. Hver gang jeg har sjekket i det siste har det vært stille.  Jeg hadde min i grind først da han var alene hjemme, men jeg var ikke flink til å lære han å være i den ellers, slik Spaniels skriver. Han var i motsetning til veldig mange andre hunder, overhode ikke redd for disse grindene, så han bare dyttet de rundt der han ville, og veltet de/brøt seg ut noen få ganger. Så jeg endte raskt med å prøve å ha han løs på et begrenset område (gang og kjøkken). Det gikk veldig fint ☺️ Men skulle gjerne hatt en hund som var komfortabel med å være i grind nå, da vi hos kjæresten ser fordeler med det mens vi monterer opp kjøkken 😂 Han tar gjerne skrueposen og stikker av med den, eller legger seg rett oppå møbler vi monterer.
    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...