Gronnis Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 Har 2 spørsmål om dreameaver 8: 1. Fungerer dreamweaver 8 på ME (Milennium Edition)? Eller fungerer dreamweaver 8 bare på 2000 XP? 2. Finnes det sider på Norsk der det står litt hvordan du arbeider med dreamweaver 8? Hvis det finnes, vet dere om noen?
Tore Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 Dreamwaver Skolan Du får ta til takke med svensk side...... Aner ikke med ME å slikt... Heller installere XP om det ikke skulle gå......
Gronnis Skrevet 19. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 Tusen takk! Er Dreamwever MX samme som Dreamweaver 8 eller? Og et spørsmål til; Kan dreamweave 8 fåes på Norsk?
olavxxx Skrevet 20. Mars 2006 Rapporter Skrevet 20. Mars 2006 Tusen takk! Er Dreamwever MX samme som Dreamweaver 8 eller? Og et spørsmål til; Kan dreamweave 8 fåes på Norsk? det er lenge siden dreamweaver MX kom.. mener det var i 2002-2003.. ikke at HTML har endret seg så vanvittig mye, men.. det er vel gjort forbedringer. ps.kan godt være nye også heter MX, men da med annet versjonsnr. forøvrig har adobe (bla.a. photoshop) kjøpt opp macromedia (flash, macromedia, fireworks, m.fl). det skal vel gjøres noe "morsomt" i den sammenhengen, tror jeg. Jeg skal på seminar om det, i slutten av måneden. (27(?)) i Bergen.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar