Tine Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Heisann hat fått meg frontpage 2003 i dag åsså har jeg ingen aning åssen jeg skal begynne. Jeg har prøvd litt å funnet en layout jeg gjerne vil ha.. Men åssen får jeg farger osv noen som vil forklare meg litt enkelt elle kanskje har en side som jeg kan lese litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Å forklare alt kan være innviklet, skal prøve litt... Først og fremst: vurder og lære deg css, jeg har angret litt nå fordi jeg ikke gjorde det helt fra starten av. Om ikke du skjønner det, har jeg ett lite tips til deg Velg en bakgrunnsfarge og bruk den på alle sidene, når du er lei av fargen kan du bare lagre en annen med det samme navnet som den du allerede har i mappen din og "tata" så har du en annen farge, det kan selvfølgelig være at du må skifte ut skriftfarger og sånn Ellers kan du jo se litt på rammesidene, som du finner ved å klikke på pilen som går nedover ved siden av "ny side" og velge "side" på oppslaget som kommer nedover der og derretter velge rammesider Det er heller ikke dumt å ta høyreklikkk på sidene og velge egenskaper og "standard målramme for siden" og derretter "nytt vindu" da kommer linkene du skriver opp i nytt vindu, men da må du jo huske å velge en annen målramme dersom du skal ha en "tilbake knapp". Ellers så er det det programmet jeg bruker når jeg lager hjemmesider, så du kan jo spørre om det er noe du lurer på, så får jeg se om jeg kan svare Her er noen linker Enkle html koder Noen flere koder Learn HTML Turtoral CSS Turtoral Har også noen andre linker (som kanskje er bedre) men de ligger på en annen pc, en side mange skryter av er "Lissie explaines it all" eller noe i den duren, men jeg har ikke linken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 19. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 jeg har fått det til kan gå innpå sida mi har lagt ut litt av layouten jeg har laga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar