Jump to content
Hundesonen.no

Match show på Sandnes!

Silje

Recommended Posts

Norsk Schnauzer Bouvier klubb inviterer til match show søndag 19. mars på Trones skole i Sandnes.

Påmelding på stedet fra kl 12.00

bedømmingen starter kl 13.00

og holdes utendørs

Det deles opp i to grupper:

Valp: 4-9 mnd

Voksen: fra 9mnd og oppover

Prisen per hund er 70 kr

Dommere for dagen er:

Unni Foss

Per Larsen

Margunn Berge

Det vil også bli holdt barn og hund konkurranse som koster 50,- per deltager.

jeg vil og! :P

En smule langt for et match show kanskje? :P

Det er nå jeg gleder meg til du får bil, for da futter du bare ned på dagstur ved slike anledninger :huh::P

Har lyst å ta en tur ut, men skal jobbe :D Noen som vet sånn ca hvor lenge det varer?

Har ikke peiling, det spørs vel på hvor mangen hunder som blir påmeldt... Jeg kan sende deg en PM med mob nr mitt så kan du skrive en SMS å høre hvordan det ligger ann når du er ferdig på jobb?

Ahh, jeg var der *sprette* Var utrolig trivelig arrangement og for noen hyggelige mennesker da :) Så nå kan jeg skryte på meg at jeg har truffet Silje, Taz, Anne og Gunn, samt Cody da (som bare nesten holdt på å bli med meg på innerlommen, til og med pappa var sjarmert)

Noen som vet hvem som vant?

Ahh, jeg var der *sprette* Var utrolig trivelig arrangement og for noen hyggelige mennesker da :D Så nå kan jeg skryte på meg at jeg har truffet Silje, Taz, Anne og Gunn, samt Cody da (som bare nesten holdt på å bli med meg på innerlommen, til og med pappa var sjarmert)

Noen som vet hvem som vant?

Cody sjarmerende?? :)

Han stresset jo som en annen tulling, jeg har aldri sett han så stresset før...

Men så var jo dette hans første "Utstilling" da.. Hehe..

Var far din sjarmert av Cody?? Hihi :D

Må bare unnskylde når du holdt han for meg og han ble litt hysterisk, han er bare LITT mammadalt. :D

Det var utrolig koselig å treffe deg.. :D

Til tross for at jeg ikke sa så mye da, bakrus og nervøsitet er ikke en bra ting.

Cody sjarmerende?? :D

Han stresset jo som en annen tulling, jeg har aldri sett han så stresset før...

Men så var jo dette hans første "Utstilling" da.. Hehe..

Var far din sjarmert av Cody?? Hihi :)

Må bare unnskylde når du holdt han for meg og han ble litt hysterisk, han er bare LITT mammadalt. :D

Det var utrolig koselig å treffe deg.. :D

Til tross for at jeg ikke sa så mye da, bakrus og nervøsitet er ikke en bra ting.

Mm, han sa så i hvert fall *fnis* Rett før han sa vi hadde nok hunder før en stund :D Syns dere var flinke jeg, bakrusen kunne du jo sagt noe om, trodde du var sånn jeg ;) Neida... Håper det blir ny Stvg-tur på meg snart...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...