Gå til innhold
Hundesonen.no

Foredrag med Terje Østlie

Flash

Recommended Posts

Fikk en invitasjon til dette i dag, og tenkte kanskje det kunne være interessant for flere av trønderne her inne. Det er jo et åpent møte, men usikker på om man må være medlem i NKK/Samarbeidende klubb. Høres interessant ut i alle fall, Østlie er jo en dyktig fyr.

Her er teksten:

23. MARS. 2006. KL. 19 00.

Sted: HOPPBYGGET I GRANÅSEN.

TEMA: Hvordan bruke observasjon i arbeid med hund…..

Foredragsholder: TERJE ØSTLIE.

Terje har jobbet med hunder siden 1973 og har i mange år hatt ansvaret for å velge ut og utdanne hunder innenfor forsvaret til mange forskjellige formål .

Han er en av Norges beste praktikere med hund gjennom sin daglige omgang med hunder i trening . Derfor har han fått en enorm erfaring i å observere…

GRATIS INNGANG…. VELKOMMEN………..

Hilsen: NKK avd.Trøndelag.

Evnt. Opplysn. Liv Sørum tlf. 72558292, E-mail: [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

hmm..kanskje jeg skal møte opp.. :innocent: skal til granåsen uka etterpå også, på teori til kurset, men vi får se ;) virket litt interesant da..er det noen som vet litt mer utfyllende hva det går ut på?

Skal vi sitte sammens? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..kanskje jeg skal møte opp.. :innocent: skal til granåsen uka etterpå også, på teori til kurset, men vi får se ;) virket litt interesant da..er det noen som vet litt mer utfyllende hva det går ut på?

Nei, men her er en kort tekst om kurset i observasjon av hund som Østlie holder på senteret sitt:

http://www.ostlie-hundesenter.no/Kurs2005/observasjon.htm

Foredraget er sannsynligvis en teoretisk kortversjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Tja... vet ikke om noen vil se filmen av han og Buffy jeg men? jeg liker IKKE treningsmetodene hans iallefall...

Huh? :unsure:

Hva nå?

Får jeg se filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... vet ikke om noen vil se filmen av han og Buffy jeg men? jeg liker IKKE treningsmetodene hans iallefall...

Jeg er klar over hans noe ...eh... kontante metoder - men dette foredraget har vel et annet fokus. Og det er vel ikke mange som har større eller bredere erfaring i Norge med det å observere hund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sku gjerne lagt ut filmen her, men vet ikke helt åssen jeg skal gjøre det. Den er på VHS...

Men, la meg si at STRUP og en skrikende Buffy er hovedsaken i filmen.

Meget mulig han har bred erfaring og alt det der, men JEG er ikke fan av han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...