Gå til innhold
Hundesonen.no

Store hunder i Tønsbergområdet?


Mirai

Recommended Posts

Lurer på om det er noen her som har stor, voksen og trygg hund og bor i nærheten av Tønsberg?

Jeg trenger hjelp med tispa mi (irsk ulvehund på ett år). Det vi trenger er å gå tur sammen med en voksen og rolig hund som kan gi henne de signalene hun trenger, og ikke begynner å kjefte fordi hun er stor.

Så dersom du har selv, eller kjenner noen som har, en stor og trygg, voksen hund, så ta GJERNE kontakt på mail:

voffen@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må den være stor, eller må den bare ikke kjefte/være redd for store hunder?

Jatakk begge deler.. Jeg vil gjerne kunne ha Mona sammen med den uten å bekymre meg for at den skal kunne ta skade av hvis hun blir voldsom, om du skjønner. Men om noen har en middels stor, trygg hund så er det greit det også, så lenge eieren er sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatakk begge deler.. Jeg vil gjerne kunne ha Mona sammen med den uten å bekymre meg for at den skal kunne ta skade av hvis hun blir voldsom, om du skjønner. Men om noen har en middels stor, trygg hund så er det greit det også, så lenge eieren er sikker :)

Ja, ok. Skjønner :) Men hvis de skal gå i bånd er det vel ikke så farlig, eller?

Kjenner uansett ingen jeg da, er bare nysgjerrig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...