cocker-eier Skrevet 12. Mars 2006 Rapporter Skrevet 12. Mars 2006 Heisann alle sammen! For et flott forum! Angrer på at jeg ikke har kastet meg med tidligere. Ble medlem i desember, men har glemt hele hundesonen.. Jeg er den lykkelige eier av en blue roan Cocker Spaniel tispe på 3 år som heter Mia (Hennes fulle navn er Blue Satin Into My Arms). Vi har nylig blitt bitt av utstillingsbasillen, vi har aldri vært med på utstilling, bare vært på to valpeshow å sett, men nå har jeg bestemt meg for å spare pels og hive oss med (så det kan godt hende at jeg kommer til å spørre om mye rart i utstillingsforumet..). Ellers skal vi begynne med blodspor til sommeren, vil gjerne ha henne godkjent som ettersøkshund etter skadet vilt. Rundering høres spennende ut, agility og. Vi kommer nok til å melde oss på masse kurs når pengboken blir litt tykkere. Jeg er selv 25 år (fy som tiden går! ), er opprinnelig fra nord-norge og studerer i Trondheim, er ferdig nå til sommeren. Kommer ikke på noe mer spennende å si om oss i farten.
Betty Skrevet 12. Mars 2006 Rapporter Skrevet 12. Mars 2006 Hei hei å velkommen hit. Hvor i Nord-Norge er du fra?
cocker-eier Skrevet 12. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2006 Hei hei å velkommen hit. Hvor i Nord-Norge er du fra? Nord-Troms.
Tine Skrevet 12. Mars 2006 Rapporter Skrevet 12. Mars 2006 Heisann å velkommen her, håper du vil trivest
olavxxx Skrevet 12. Mars 2006 Rapporter Skrevet 12. Mars 2006 heisann :-) og velkommen (du kom før meg!), hehe.. har du bilder av hunden din da?
cocker-eier Skrevet 12. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2006 heisann :-) og velkommen (du kom før meg!), hehe.. har du bilder av hunden din da? Ja velkommen selv. Skal se om jeg får til å legge ved noen bilder: He he, her øver vi på å stå pent. På tur i parken. Også på tur i parken.
olavxxx Skrevet 12. Mars 2006 Rapporter Skrevet 12. Mars 2006 hehe, hvordan er det når han skal løpe i sånn snø?
Silje Skrevet 12. Mars 2006 Rapporter Skrevet 12. Mars 2006 Hei og velkommen hit til oss! Håper du vil trives Lurer du på noe er det bare å spørre, og husk å lese forumets retningslinjer (plassert øverst til venstre)
cocker-eier Skrevet 12. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2006 hehe, hvordan er det når han skal løpe i sånn snø? He he, det er en hun. Og det går helt fint å løpe i dypsnø, om det ikke er kramsnø, da må hun ha dress.. B) Cockere er jo jakthunder, så de trives med å jobbe og trene (og hun er da ikke såå kort i beina?!
cocker-eier Skrevet 12. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2006 Tusen takk igjen for alle velkommen-hilsene! Sikker på at jeg kommer til å trives, har allerede sett at det er mye flinke og koselige folk her ja.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar